Review :Thursday Plantation Tea Tree Oil

Buna frumoaselor,

Dupa o indelungata absenta revin printre voi cu un review la un produs, pe care pe mine personal m-a cucerit. La sfarsitul articolului care apropos, a colectionat ceva „praf” stand in arhiva si asteptand sa vada lumina zilei veti intelege si motivul lipsei mele de pe blog.

DSC_0772

DSC_0777

Dupa cum va spuneam, in mai, am fost mai mult decat bucuroasa sa accept sa testez o sticluta mica si buclucasa care contine un ulei minune. Nu, nu exagerez si nu ma hazardez sa fac astfel de afirmatii fara a fii 100 % convinsa de ceea ce spun.

Inainte de a va spune beneficiile acestui ulei miraculos vreau sa va fac o mica introducere legata de el.

Asadar, ce este si care sunt beneficiile uleiului Thursday Plantation 100 % Pure Tea Tree Oil:

– Original din Australia, uleiul din arbore de ceai este un ulei esential extras din frunzele de Melaleuca Alternifolia, cunoscut pentru proprietatile sale antiseptice si antifungice.Aborigenii din Australia cunosc proprietatile acestui ulei de mii de ani. Primele sticlute  Thursday Plantation Tea Tree Oil au fost vandute in pietele locale inca din anul 1976 iar in ziua de azi acest produs se vinde cu succes in lumea intreaga.

-Are nenumarate moduri de utilizare , acoperind o arie vasta de probleme : acnee, eczeme, infectii de urechi, carii, matreata, negi,  tuse, herpes…. Deasemenea poate fi folosit in tratarea pielii bebelusilor sau in gospodarie.

Eu cum am primit uleiul l-am si pus la treaba fiind chinuita in acea perioada de o durere de ureche…Am amestecat cateva picaturi de ulei 100 % de arbore de ceai in ulei vegetal, pe care l-am turnat cu ajutorul unei pipete in urechea suferinda. Am repetat operatiunea de cateva ori in acea zi, iar a doua zi eram ca noua.

Insa cel mai bun rezultat pe care l-am vazut a fost pe… pustiul meu 🙂 La aproape 13 ani a inceput sa se confrunte cu problema acneii. Asa ca am testat uleiul si pe copil. Prima data l-am folosit diluat in apa insa dupa aceea l-am incercat in forma sa pura. Binenteles, rezultatele au aparut imediat. Pot spune ca atat eu cat si kid-ul suntem super incantati de acest ulei.

In concluzie sunt extrem de incantata de proprietatile si nenumaratele moduri in care poate fi folosit acest ulei.  Puteti gasiti aici atat uleiul cat si alte game pentru ingrijire corporala. Va spun doar atat, merita!

Nota mea; 10/10 .

Am doar o mica problema cu uleiul. Mirosul lui mi se pare foarte puternic. Insa stiti de ce? Pentru ca sunt insarcinata iar in aceasta perioada sunt foarte sensibila la mirosuri… 🙂

Da, am pastrat penntru final aceasta  veste! Trebuia sa impartasesc si cu voi aceasta veste. De sarbatori, voi deveni pentru a doua oara mamica! Asa ca poate intelegeti motivul lipsei mele de pe blog…

Asadar, pana data viitoare….

Va pupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare, Review și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Review :Thursday Plantation Tea Tree Oil

  1. Dana Daniela zice:

    buna Alexia! ma numesc Dana ,am 25 de ani si vreau sa zic ca ma confrunt cu o acnee vulgara de 15 ani. vreau sa zic ca am comandat si eu produse pentru acnee de la Thursday Plantation. inainte de a folosi aceste produse am folosit produse naturale (din propria bucatarie) , sa zic ca au avut ceva efect. produsele pe care le-am comandat le folosesc de vreo doua luni si vreau sa zic ca in prima luna au dat ceva rezultate, dar din a doua luna mi-au iesit la cosuri de numai stiu ce sa le fac sa treaca cat de cat, naspa rau. am vazut pe mai multe blog-uri ca aceste produse dau rezultate foarte bune la multe persoane , nu stiu de ce nu a fost ok la mine. cred ca aceste produse nu sunt chiar pentru toate tipurile de ten. am vrut si eu sa imi comand acest ulei (in cazul in care era bine cu produsele anti-acnee pe care le comandasem de la ei) si sa il folosesc la mai multe probleme, dar cred ca am sa raman la produsele din propria bucatarie. succes in tot ce faci!

  2. liv-love-life zice:

    Felicitati pentru bebe,sa ai o sarcina frumoasa si o nastere usoara.Sa va bucurati de un copil sanatos si frumos.Vad ca are o intrebuintare destul de vasta acest ulei,merita incercat.Daca tot ai inceput sa folosesti produse naturale,poate pui pe blog experienta ta cu ceea ce ar trebui sa foloseasca o femeie insarcinata,sa stim si noi.

  3. justpink3005 zice:

    Foarte bun acest ulei :), l-am folosit si eu si sunt destul de incantata de el. Sarcina usoara iti doresc si felicitari!!!

Lasă un comentariu