Review : Nivea Q10 Plus Serum Pearls

Buna frumoaselor,

Dupa o indelungata absenta, revin in spatiul  virtual cu un review la o crema de fata care pe mine m-a cucerit. Sper ca nu m-ati uitat, insa stiti cum e, se intampla zilnic atatea lucruri carora trebuie sa le faci fata, si cateodata pur si simplu nu mai ai energie si pentru altceva… Asta mi se intampla si mie de cateva saptamani bune. Insa sa revenim la ale noastre…

Cum va spuneam in urma cu ceva timp pe facebook, am aflat ca am fost acceptata in campania  de testare a cremei Nivea Q10 Serum Pearls a celor de la Buzzaar. Am fost tare curioasa sa vad ce poate face aceasta crema si am supus-o la incercari inca din ziua in care am primit coletul. Si cum am avut suficient timp la dispozitie pentru a o testa, mai jos veti gasi parera mea legata de acest produs.

– Prezentarea produsului:

DSC_0673

DSC_0716

Ce spun producatorii:

Datorita tehnologiei inovatoare, noul Serum Pearls Q10 plus Anti-rid iti va rasfata tenul cu formula sub forma de perle active. Formula extrem de puternica imbogatita cu Acid Hyaluronic isi dovedeste eficienta prin reducerea ridurilor si incetinirea formarii de noi riduri existente.

Rezultate:

-Reduce eficient ridurile

-Uniformizeaza si catifeleaza tenul

– Pentru un ten mai tanar, mai catifelat

Lista de ingrediente:

DSC_0679

Parerea mea:

Inca de la prima aplicare m-a uimit senzatia pe care o lasa acest serum pe ten. Pielea este aproape instant hidratata si senzatia de catifelare persista mult timp. Recunosc ca ridurile nu au disparut ca prin minune insa tenul arata foarte ok dupa folosirea serumului. Hidratat si odihnit.

Aplic serumul de doua ori pe zi si insist in zonele cu probleme (adica pe frunte- in curand o sa seman cu un shar pei- si in jurul gurii ).Sunt constienta ca nu se va produce o minune, sincera sa fiu nu stiu daca s-a inventat inca crema care sa iti stearga cativa ani buni de pe fata, insa cum v-am spus mai sus imi place efectul imediat pe care il are acest serum. Poate fi folosit cu succes si ca si baza de machiaj.

Singurul minus pe care eu l-am gasit al acestui serum si aici tind sa cred ca poate este doar parerea mea, este mirosul destul de puternic. Prima data am fost socata de-a dreptul: mi s-a parut ca miroase ca un antiperspirant masculin Nivea. Intre timp m-am mai obisnuit cu mirosul insa tot mi se pare destul de puternic.

Nota mea:

9/10

Voi ati incercat acest serum? Ce parare v-a lasat?

Va avertizez ca o sa urmeze sa cititi pe blog o gramada de review-uri la tot felul de produse pe care le-am incercat in ultimul timp. Sper doar sa reusesc sa si postez la timp. Recunosc deschis ca mi-a fost dor de voi! 🙂

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa aceeasi,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

