Review : Gloves in a bottle, lotiunea minune

Buna frumoasele mele,

In urma cu ceva timp am primit spre testare o sticluta mica, buclucasa, care continea o lotiune ce promitea a fi perfecta pentru problemele pielii mele (din cauza ca nu ma hidratez corespunzator, pielea mea era foarte uscata se descuama mai ales pe picioare si antebrate) . Asa ca , fiind putin sceptica, mi-am spus sa incerc si aceasta lotiune. Si bine am facut pentru ca doar asa am scapat de pielea uscata.

DSC_0709

Prezentare:

Varianta pe care eu am primit-o spre testare este de 60 ml cu un ambalaj foarte practic. Fiind micuta, sticla poate fi strecurata cu usurinta in geanta si astfel mi-a fost aproape in momentele in care am avut nevoie de ea. Sistemul de dozare este deasemenea foarte practic si nu necesita desurubarea propriu- zisa a sticlutei. Astfel nici crema nu se iroseste.

DSC_0712DSC_0714

Lotiunea se absoarbe aproape imediat in piele, nu lasa urme grase si are un vag parfum care este aproape insesizabil. Consistenta este cea clasica a unei lotiuni adica nu este nici prea lichida nici prea groasa. Consider ca acesta este un avantaj deoarece se absoarbe cum am mai spus aproape imediat in piele. O singura aplicare este suficienta pentru hidratatea unei suprafete mari de piele.

Ce spun producatorii:

Este ideala pentru: piele uscata, piele crapata, eczeme, psoriazis, dermatite, alergii ale pielii, probleme ale pielii, alergii la latex.

De 6 ori mai eficienta decat o lotiune artificiala pentru hidratate. O lotiune unica de protectie a pielii care ajuta in mentinerea hidratarii si a uleiurilor naturale ale pielii si care diminueaza actiunea daunatoare a substantelor iritante asupra pielii.

Peste 9000 de doctori (dermatologi si medici generalisti) au recomandat Gloves in a Bottle pacientilor lor care sufereau de problema pielii uscate si crapate.

Parerea mea:

Cum am primit aceasta sticluta am si supus continutul la teste. Am aflat de la producatori ca pentru rezultate optime este recomandata utilizarea acestei lotiuni din 4-4 ore. Ei, eu am folosit aceasta lotiune doar dimineata si seara, cu precadere pe zonele cu probleme si practic intr-o saptamana am uitat ce inseamna piele uscata. Efectul se mentine pentru 48 de ore deoarece acesta lotiune creeaza practic o pelicula care impiedica pierderea uleiurilor naturale ale pielii  iar in ultimele zile cand pielea a revenit la starea ei normala am simtit intr-adevar pielea hidratata si practic sanatoasa. Lotiunea se desprinde in mod natural, o data cu exfolierea celulelor pielii.

Personal am folosit acesta lotiune doar in zonele cu probleme, adica maini si picioare insa am citit si pareri extraordinar de favorabile ale unor fete care au folosit acesta lotiune pe fata, urechi, coate sau talpile picioarelor.

In concluzie, va recomand cu drag acesta lotiune deoarece chiar este diferita fata de cremele si lotiunile care promit hidratare. Este o lotiune minune si isi merita cu prisosinta numele.

Nota mea: 10/10

Acest produs poate fi achizitionat de aici la pretul de 57.50 varianta de 240 ml. Spun ca este un pret mai mult decat ok pentru ceea ce poate face aceasta crema minune.

Sunt curioasa, a folosit cineva dintre voi acesta lotiune? Ce parere aveti despre ea?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

