NOTD: Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Cum azi e vineri, ati ghicit, e zi de imbulinare. Pentru ca plang in continuu dupa primavara si dupa caldura iar am dat iama in pasteluri…Si iar am facut o manichiura fondanta.. 🙂

In ultimul timp parca numai culori de acest fel as purta. Cat mai vesele si dulci.

Si ca sa nu va mai tin pe jar iata manichiura mea:

DSC_0627

DSC_0628

DSC_0630

Va rog sa incercati sa ignorati cuticulele mele sangerande…Din cand in cand ma apuca nebunia si intru in ele cu foarfeca. Ce sa fac, am incercat toate variantele posibile insa tot imi cresc…

Nu uitati sa le vizitati si pe frumoasele mele imbulinate Dee si Alexantza sa admirati si manichiurile lor vesele.

Astept comentariile voastre, va doresc un weekend minunat si insorit si pana data viitoare…

Va pupaceste,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la NOTD: Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Ana ♥ zice:

    Foarte frumoase !
    Pupici

  2. Lory's Blog zice:

    Foarte dragute nuantele pastel alese! 🙂
    Pupici
    http://loredanamanciu.blogspot.ro

Lasă un răspuns

