NOTD: Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

M-am mobilizat cam greu cu aceasta postare, insa intr-un final am reusit… Sper ca usurel sa intru si eu pe fagasul normal si sa reusesc sa public macar un articol pe saptamana.

Pentru azi, fiind vinerea imbulinata m-am gandit sa va pregatesc ceva mai special. Cum vinerea aceasta a picat fix intre Sf. Valentin si Dragobete, mi-am spus sa intru si eu „in romantic mood” si sa va arat ceva mai frumos. M-am gandit la inimioare pe toate unghiile cu buline, ce mai, o nebunie… 🙂 Dupa aceea m-am calmat si m-am gandit sa fac doar o inimioara din buline. Acum sa imi spuneti voi daca tentativa mea aduce a inimioara… Cred ca daca ma chinuiam putin reuseam sa fac o bufnita de toata frumusetea 🙂 Insa trebuie sa apreciati efortul (sic) .

Si iata despre ce e vorba:

Picture 559

 

Picture 560

 

Picture 554

 

Sper sa va placa tentativa mea, eu una nu sunt foarte multumita de razultat insa cum sunt presata de timp nu am mai apucat sa fac alta manichiura. Data viitoare va promit ca o sa fie mai bine.

Nu uitati sa le vizitati si pe fetele mele dragi, Dee si Alexantza sa vedeti si bulinele lor minunate.

Ah, sa nu uit, saptamana viitoare intr-un final voi da drumul la giveaway-ul aniversar, asa ca, fiti pe faza! 🙂

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la NOTD: Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    Ce frumoase sunt uncghiutele tale cu aer romatic! ❤
    Imi place tare mult imbulinarea de azi. 🙂
    Pupici

  2. Ana ♥ zice:

    Frumoasa manichiura !
    Pupici

  3. Finute si delicate <3,pupicei

  4. Deci imi plac tare mult unghiutele tale.. tare mult!

Lasă un răspuns

