NOTD:Vinerea Imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Timid, mi-am facut curaj dupa doua luni de inactivitate si mi-am spus ca trebuie sa postez ceva…Altfel ma veti uita complet 😦

Nu vreau sa ma scuz…nu vreau sa va plictisesc cu lamentarile mele, asa ca sper eu ca odata cu acest prim articol pe 2015 sa fiu mult mai constanta in postari.Cum timpul este cel mai mare dusman al meu, sunt curioasa cum vor evolua lucrurile.

Probabil ca si scumpa mea Dee m-a dat disparuta insa ea a continuat sa posteze bilunar cate o manichiura plina de buline minunate.Cred ca a sperat ca la un moment dat ne vom face toate trei timp si vom putea posta.Sper sa fie asa..

Si cum titlul sugereaza buline, spun sa nu mai lungim palavrageala si sa va arat prima mea imbulinare din acest an:

Picture 534Picture 543Picture 538

Sper doar sa va placa bulinutele mele! Sunt simple  insa mi-a placut foarte mult asocierea celor doua nuante de oja.

Nu uitati sa treceti si pe la fetele mele dragi(care sper sa ma ierte)  Dee si Alexantza sa admirati si manichiurile lor imbulinate!

Ah…in curand o sa dau drumul unui giveaway spun eu dragut, care sa marcheze cei trei ani pe care i-a implinit micutul meu blog. 🙂 )

Astept ca de obicei comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la NOTD:Vinerea Imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    Avem modele asemantoare draga mea. 😀
    Imi plac foarte mult nuantele pe care le-ai folosit.
    Pupici, scumpi!

  2. Ana ♥ zice:

    Frumoasa combinatia de culori !
    Pupici

  3. Dr.Cris zice:

    Dragut ❤ ! Ce nail polish-uri ai folosit, ca-mi plac nuantele tare mult!

  4. yoyyyyy… sunt extrem de faineeeeeeeeeeee ❤

Lasă un răspuns

