NOTD: Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Au trecut cele doua saptamani de la ultima postare…Am promis ca o sa reusesc sa mai scriu si eu ceva pe blog insa din pacate nu am reusit deloc. Ma bucur ca cel putin reusesc sa ma tin de aceasta colaborare si astfel, postez si eu bilunar…

Manichiura pe care  o sa o vedeti azi este pozitiva… Are roz si e asa dulce ca vata de zahar chiar daca modelul bulinutelor nu este deloc complex. Na, mai are omul si momente de totala lipsa de inspiratie !

Sper sa va placa:

DSC_0493

 

DSC_0497

DSC_0503

Ca de obicei, va invit sa vizitati si paginile frumoaselor si talentatelor mele colege de colaborare, Dee si Alexantza sa vedeti si minunatiile lor imbulinate 😉

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la NOTD: Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Ana ♥ zice:

    Draguta imbulinarea 🙂
    Pupici

  2. Ioana26 zice:

    Frumoase modele ! 🙂

Lasă un răspuns

