NOTD: Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Iar au trecut doua saptamani de la ultima colaborare…Inca putin si noul an ne bate la usa..
Sunt putin melancolica mai ales ca afara este o vreme de-a dreptul dizgratioasa.
Revenind la „oitele noastre”, pentru azi am pregatit o imbulinare suprapusa…Nu sunt foarte multumita de poze, probabil ca „fotograful meu acreditat” aka fii-miu nu a avut inspiratie si viziune… 🙂
Insa in realitate manichiura este foarte simpatica..

DSC_0486DSC_0489

DSC_0485

Eu una,sper sa va placa… Si neaparat sa vizitati si paginile frumoaselor mele Dee si Alexantza sa vedeti si bulinutele lor minunate.

Nu promit nimic, insa sper ca in aceasta mini-vacanta de 1 decembrie sa mai pot scrie cateva articole…Am ramas in urma de tot cu review-urile si am atatea lucruri sa va arat…

Astept comentariile voastre si …pana data viitoare,

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la NOTD: Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Mi-ai dat o idee excelenta pentru manichiura, chiar nu mai aveam inspiratie. Thanks!

  2. E un model simpatic si vesel. Imi place :).

  3. Ana ♥ zice:

    Draguta manichiura 🙂
    Pupici

Lasă un răspuns

