NOTD:Vinerea Imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Sunt prezenta la datorie cu o noua imbulinare pregatita pentru voi. Dupa cum bine stiti, bilunar, impreuna cu minunatele si talentatele mele dragi Dee si Alexantza, va prezentam cate o manichiura plina cu bulinute. 🙂

Manichiura mea de azi se prezinta astfel:

poza 1poza 2poza 4poza 3 Sper sa va placa bulinele mele care de aceasta data sunt ordonate…Incercati sa ignorati oja de pe cuticule care nu vrea sa iasa cu toate instrumentele si pensulele inecate in acetona!!!

Spun sa vizitam si paginile fetelor mele cucuiete sa vedem si bulinutele lor! 🙂

Si pentru ca azi este Halloween-ul, mai tarziu am sa postez un articol cu doua machiaje scarrrryyy- scarrry! 🙂

Astept comentariile voastre si ca de obicei…..

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la NOTD:Vinerea Imbulinata!Colab :)

  1. lorenamarchis zice:

    Frumoasa manichiura. Imi plac bulinele! 🙂

  2. Ana ♥ zice:

    Frumoasa imbulinarea . Imi place combinatia de culori 🙂
    Pupici

  3. Lory's Blog zice:

    Bulinele voastre sunt foarte dragute! Bravo! 🙂

Lasă un răspuns

