Halloween scare! :)

index

Frumoaselor, dupa cum va spuneam ceva mai devreme, m-am gandit sa va arat doua machiaje realizate de mine zilele astea…Cum am avut ceva mai mult timp la dispozitie, mi-am spus ca nu pot sa nu fac un machiaj mai scary…Si au iesit doua… 🙂

Recunosc ca  nu sunt mare fan al acestei sarbatori(importate) dar pana la anul nu mai prind ocazia sa mai fac asa machiaje fioroase…Asa ca mi-am pus rabdarea la incercare si iata ce a iesit:

Primul machiaj- Zombie look

photo 1photo 3photo 2photo 4

Tot ce vedeti insangerat sau invinetit este realizat cu NYX Soft matte cream(nuantele Copenhagen si Transylvania) si  creionul de buze NYX nuanta Bloom.Sunt  extrem de incantata de aceste produse. Sper sa nu fiti ingrozite de cum a iesit acest look 🙂

poza 2

Al doilea machiaj este interpretarea mea a machiajului -Sugar Skull. A durat putin mai mult pana a fost gata insa rezultatul final mi-a placut la nebunie…

poza3poza 2poza 4

 

poza 5Sper sa va placa machiajele mele si sa va inspire pentru petrecerea din aceasta seara. Astept propuneri de la voi pentru machiajul de anul viitor 🙂

Ca de obicei, astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Haloween, makeup și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Halloween scare! :)

  1. Dee zice:

    Mama mia cata rabdare ai avut!
    Imi place foarte mult fiecare interpretare dar Sugar Skull e preferatul meu. 😀
    Pupici, scumpi!

  2. Ral Petre zice:

    Cat de bine ti-au iesit scumpi :*
    Sugar Skull este preferatul meu 😀

  3. Lory's Blog zice:

    TI-au iesit cumplite!!! Bravo…felicitari pentru talent si rabdare!

  4. karinabogdan zice:

    Look-uri au iesit super ! Si eu ador rujurile de la NYX soft matte lipcream, insa nu mai au de ceva timp nuanta Copenhaga pe stoc :(. Bafta in continuare !

Lasă un răspuns

