NOTD: Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Stiti deja, e vineri, e zi de imbulinare… Astazi impreuna cu fetele mele minunate Dee si Alexantza , o sa va prezentam manichiuri imbulinate cu muult roz. Ideea ii apartine Dianei si am fost mai mult decat incantata sa fac o „imbulinare” roz ca cea de anul trecut. Astfel, incercam si noi sa marcam luna octombrie, luna constientizarii cancerului la san. Tineti minte, o mamografie va poate salva viata!

267832l-120x120-b-7afa55cf

Trecand la lucruri mai pozitive, vreau sa va prezint bulinutele mele de azi. Ca de obicei, nu am avut timp pentru buline mai elaborate insa cred ca per total , rezultatul este multumitor 🙂

Iata ce a iesit:

DSC_0281DSC_0285DSC_0288

Sper sa va placa manichiura de azi si nu uitati sa vizitati si paginile fetelor mele dragi sa va bucurati de mult roz.

Daca nu v-ati inscris inca la giveaway-ul care se afla in desfasurare pe blog, mai puteti sa va inscrieti si azi.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la NOTD: Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. lorenamarchis zice:

    Manichiura este foarte simpatica. ❤ Pupici!

  2. Ana ♥ zice:

    Foarte frumoasa imbulinarea roz 🙂
    Pupici

  3. Dee zice:

    Imi plac mult manichiura ta.
    Pupici, draga mea!

  4. Lucica Lazar zice:

    foarte frumoasa si interesanta ❤

Lasă un răspuns

