NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Au trecut iar cu viteza luminii cele doua saptamani de la ultima colaborare. Sunt atat de prinsa in treburi si am atatea probleme pe cap incat cu greu mai fac fata…Sper sa ma intelegeti. Nu am mai postat nimic in ultimul timp si am atatea lucruri de impartasit cu voi insa din pacate timpul nu imi permite. Sunt intr-un mare haos si astept vremea cand lucrurile se vor mai calma. Ma bucur sa stiu ca voi imi sunteti aproape, si tin sa le multumesc celor care imi sunt alaturi cu o vorba buna si o incurajare. Va multumesc din suflet. Inainte ca lucrurile sa ia o intorsatura melodramatica,zic sa revenim la postarea de azi. Cum timpul nu a fost de partea mea,am pregatit o manichiura simpla, draguta si de efect, spun eu. Intotdeauna mi s-a parut ca pe o baza neagra orice ai face, iese demential 🙂

Dupa cum ati ghicit manichiura de azi este neagra cu buline…albastre.Sper sa va placa:

DSC_0264DSC_0267DSC_0271

Sper sa va placa rezultatul final ,cu toate ca imbulinarea de azi nu este foarte elaborata. Vreau neaparat sa vizitati si paginile scumpelor mele Dee si Alexantza si sa vedeti si minunatiile lor.

Promit din suflet ca luni voi da drumul si la giveaway-ul pe care vi l-am promis in urma cu doua saptamani.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Ana ♥ zice:

    Imi place imbulinarea 🙂 Pupici

  2. foarte draguta combinatia de culori folosita. 😀
    pupici!

  3. Lory's Blog zice:

    Foarte draguta manichiura ta! Imi place :*

Lasă un răspuns

