NOTD:Vinerea Imbulinata!Colab:)

Buna frumoaselor,

Cat pe ce sa ratez postarea de azi! 🙂 Timpul imi joaca feste…Nu are rost sa ma mai plang legat de lipsa timpului sau de gestionarea acestuia.

Pregatesc un mic giveaway pentru voi, asta asa, ca sa va multumesc ca ati fost alaturi de mine in aceasta perioada haotica 🙂 Asa cava rog sa fiti pe faza!

Revenind la postarea de azi, am pregatit pentru voi o manichiura simpla pe care am realizat-o in doi timpi si trei miscari. Insa e simpla si eleganta. Sper doar sa va placa si voua. Cum toamna s-a instalat deja, si optiunile mele pentru anumite culori de oja s-au schimbat putin.

Iata ce a iesit:

DSC_0263

DSC_0254DSC_0261Va invit sa vizitati si paginile scumpelor mele Dee si Alexantza sa vedem si minunatiile lor imbulinate!

Astept ca de obicei comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la NOTD:Vinerea Imbulinata!Colab:)

  1. Dee zice:

    Ce bulinute frumoase!
    Imi place mult imbulinarea ta!
    Pupici

  2. Ana ♥ zice:

    Imi place mult manichiura 🙂 Perfecta pentru toamna .
    Pupici

  3. Loredana zice:

    O manichiura ideala pt toamna! 🙂

Lasă un răspuns

