Review: Balsam bifazic Anian pentru par vopsit

 

Buna frumoaselor,

Simt intr-un fel ca v-am tradat… Nu reusesc sa imi fac timp sa imi public articolele, tot timpul sunt doar pe fuga si simt ca cele 24 de ore ale zilei nu imi sunt suficiente! Am ramas in urma de tot cu review-urile si lucrul acesta ma intristeaza. Sper doar sa ma puteti intelege.

Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs pe care l-am primit catre testare o data cu noua gama de sampon si balsam Salon Hits despre care v-am povestit aici. In urma cu ceva timp am incercat un alt bifazic, tot din gama Anian, de care am fost extrem de multumita si in momentul in care mi s-a propus sa imi aleg un tratament am ales fara ezitare unul tot bifazic. Si nu regret deloc pentru ca alegerea mea a fost inspirata 🙂

DSC_0146

Pentru cele care ma cunoasteti putin mai bine, stiti deja ca tin foarte mult la podoaba mea capilara si de aceea am mare grija la produsele pe care le folosesc. Imi vopsesc parul blond, folosesc placa de intins parul in fiecare saptamana si tocmai de aceea imi aleg produse care sa imi protejeze parul. Din fericire, anul acesta nu am avut timp de plaja ceea ce a fost un plus pentru par.

Ambalajul acestui balsam este simplu,elegant si usor de folosit, cu sistem de blocare, reprezentand un mare plus mai ales daca il luati in bagaje ca si mine. Cantitatea sa este foarte generoasa-400 ml  si stiu sigur ca il voi putea folosi un timp indelungat.Termenul de valabilitate al produsului este de 12 luni din momentul deschiderii.

DSC_0144

 

Mirosul balsamului este divin! Eu il folosesc pe parul umed, uscat usor cu prosopul, dupa ce in prealabil am agitat temeinic recipientul. Aplic cateva „pufuri” generoase iar dupa aceea imi pieptan parul cu peria. Simt ca astfel produsul este distribuit pe toata lungimea parului. Dupa aceea folosesc in mod normal uscatorul de par si placa. Nu imbacseste parul si sincer va spun, parul imi devine stralucitor dupa folosirea acestui balsam. Nu imi dau seama daca intr-adevar prelungeste culoarea parului vopsit pentru ca folosesc o vopsea extrem de deschisa( parul meu este aproape platinat) si nu imi pot da cu parerea despre acest lucru.

Ce spun producatorii:

„Noua formula al lui Anian balsam instant bifazic pentru par vopsit este special creat pentru a proteja si prelungi culoarea parului vopsit sau nuantat. Contine filtre UVA si UVB.Macromoleculele sala confera suplete parului afectat de coloranti in timp ce complexul de vitamineB5 si E hraneste si protejeaza parul de oxidantii care ii afecteaza culoarea. Matasea,keratina si proteinele de grau repara parul.Se poate folosi si pe parul uscatmai ales daca este deteriorat si expus la soare.”

Un lucru e cert: Sunt foarte multumita de acest produs pentru ca asa cum am spus in randurile de mai sus, simt ca parul imi este puternic, nu se degradeaza asa de usor, este usor de pieptanat iar cantitatea sa este una generoasa.

Nota mea:10/10.

Acest balsam bifazic poate fi achizitionat de pe pagina celor de la Triodeluxe , iar pretul sau este de 32 lei.

Sunt curioasa: Ati incercat acest produs sau produse asemanatoare? Ce impresie v-au lasat?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Anian, campanii testare, Review și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Review: Balsam bifazic Anian pentru par vopsit

  1. Loredana zice:

    Produse de la Anian au intrat de azi pe lista mea de cumparaturi. Sigur voi gasi o varianta si pentru mine! 🙂

Lasă un răspuns

