NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Este vineri, asadar este zi de imbulinare! Va era dor de o noua imbulinare?

Recunosc sincer ca in ultimul timp cu programul meu haotic, abia astept sa am putin timp liber si sa imi pot face o manichiura.Daca este si cu buline cu atat mai bine 🙂

Pentru azi, m-am gandit sa evoc putin vara si imediat m-am dus cu gandul la mare.Din pacate nici in acest an nu am reusit sa salut valurile si briza marii, asa ca m-am gandit la o manichiura imbulinata care sa ma duca cu gandul la valuri.Nu a iesit chiar exact cum mi-am dorit insa rezultatul final imi place.

DSC_0236DSC_0227DSC_0225Sper sa va placa rezultatul final. Ah, si va rog sa incercati sa ignorati cuticulele mele pline de oja. Am realizat ca cel mai greu de indepartat de pe cuticule este oja inchisa la culoare… Hate it!

Sa nu uitati sa vizitati si paginile frumoaselor mele Dee si Alexantza sa vedeti si manichiurile lor extraordinare!

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Ana ♥ zice:

    Draguta imbulinarea 🙂
    Pupici

  2. Ce simpatica manichiura! 🙂

  3. Dee zice:

    Arata minunat manichiura ta. ❤
    Pupici, scumpi!

Lasă un răspuns

