NOTD:Vinerea Imbulinata!Colab:)

Buna frumoaselor,

Aceasta postare este editata, stiti ca normal trebuia publicata de saptamana trecuta insa din cauza ca am uitat sa o programez,inevitabilul s-a produs…

Din respect pentru voi si pentru Dee, am decis sa public postarea tot intr-o zi de vineri asa ca astazi va veti bucura de „Vinerea Imbulinata!”.

 

Am ales sa folosesc pentru aceasta imbulinare ca baza, oja de la Golden Rose de care sunt indragostita in ultimul timp. Imi place atat de mult culoarea ei adevarata…In poze iese un fel de bleu insa de fapt este un turcoaz extraordinar de frumos.

Sper sa va placa rezultatul final.Am decis sa folosesc un model simplu de buline iar rezultatul a fost pe masura asteptarilor mele. 🙂

 

DSC_0210

DSC_0209

DSC_0208

DSC_0204

Stiu ca deja ati admirat bulinele minunate pe care le-a pregatit pentru voi saptamana trecuta Dee. Insa daca cumva, din anumite motive ati ratat postarea ei va invit sa ii admirati bulinutele aici .

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la NOTD:Vinerea Imbulinata!Colab:)

  1. Ana ♥ zice:

    Superba culoarea !
    Pupici

Lasă un răspuns

