Salon Hits-Rasfat oriental pentru par

Buna frumoaselor,

Azi doresc sa va vorbesc despre niste produse minunate pe care am avut ocazia sa le testez recent.In urma cu aproximativ o luna am primit  catre testare de la cei de la Triodeluxe un sampon si un balsam din gama recent lansata”Salon Hits”.

Asadar,dupa mai multe utilizari,mi-am facut o parere despre aceste produse si sper sa va fie si voua de folos.Ambele produse contin ulei de  argan,ulei de in si ulei de cyperus.Uleiuri benefice care sunt cunoscute din cele mai vechi timpuri pentru proprietatile lor miraculoase. De exemplu am aflat ca:

-uleiul de argan este arma secreta a femeilor berbere si nu numai,in ritualurile de infrumusetare. I se mai spune si aurul lichid al desertului.

-uleiul de in extras din seminte este deasemenea folosit de sute de ani in ritualurile de infrumusetare cu precadere de femeile din zona mediteraneeana.

-uleiul de cyperus era unul dintre ingredientele speciale folosit de Cleopatra in ritualurile ei de infrumusetare.

Voi incepe a va vorbi despre samponul din aceasta gama.
In primul rand cum am primit produsele primul lucru pe care l-am facut a fost sa-l miros.Miroase extraordinar, primul lucru care mi-a trecut prin cap a fost sa asociez mirosul cu cel al produselor Maroccan Oil.Ambalajul este negru si da senzatia de eleganta.Vine intr-o cantitate mai mult decat generoasa:300 de ml.Termenul de valabilitate este de 12 luni din momentul primei utilizari.
Sunt foarte multumita de acest sampon.Curata foarte bine parul,il lasa stralucitor si sanatos.Eu ma samponez de doua ori pentru a-mi curata temeinic parul pentru ca parul meu este foarte des si mult. 🙂
Iata ce spun producatorii despre acest sampon:
„Sampon:cu ulei de argan pt toate tipurile de par.Tratament intensiv -frumusete si stralucire.”Formula sa este un compus de trei uleiuri care ofera parului tau avantajele de care aveti nevoie:ingrijire intensiva,frumusete spectaculoasa si stralucire.contine ulei de argan,ulei de Cyperus si ulei de in. Parul devine astfel mai sanatos.frumos la exterior si sanatos in interior”.Pret:26 lei.

Nota mea:10/10.

Balsamul de par este deasemenea o revelatie pentru mine.Are acelasi ambalaj negru,elegant.Il las sa actioneze pe par cam 10 minute dupa care imi clatesc parul temeinic.Imediat dupa folosire imi simt parul
moale si matatsos.Mirosul balsamului este putin diferit fata de cel al samponului insa este la fel de placut.
Ce spun producatorii despre acest balsam:
„Balsam pentru toate tipurile de par.Hraneste parul,il fortifica si il repara.Formula sa este un compus de trei uleiuri care ofera parului tau avantajele de care aveti nevoie:ingrijire intensiva,frumusete spectaculoasa si stralucire.Confera stralucire,ingrijire,volum si are formula anti-incretire.”
Cantitatea sa este deasemenea generoasa:250 ml.Poate fi achizitionat la pretul de 25 lei.

Nota mea:10/10.

Asadar,recomand cu drag aceste produse pentru ca intr-adevar rezultatele dupa folosirea lor chiar se vad si sunt sigura ca si voi veti fi deasemenea incantate de ele daca va veti hotari sa le achizitionati.Parul meu chiar arata muuult mai bine dupa folosirea a acestor produse pe parcursul ultimei luni.

 

 

DSC_0214DSC_0217

 

DSC_0215DSC_0218

 

Aceaste produse pot fi achizitionate de pe : Triodeluxe

Astept comentariile voastre si pana data viitoare,
Va puupa,
Alexia.

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare, Colaborari, Noutati, Triodeluxe și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

