NOTD:Vinerea imbulinata!Colab:)

Buna frumoaselor,

Au trecut ca gandul cele doua saptamani de la ultima colaborare! Inca de la inceput vreau sa va spun ca desi imi doream din tot sufletul sa fiu mai activa pe blog,din pacate programul imi este dat complet peste cap…S-au intamplat mai multe lucruri in viata mea in ultimul timp, lucruri carora trebuie sa le fac fata si sper doar sa reusesc si ca totul sa se termine cu bine…Tocmai de aceea cred ca urmatoarele postari vor fi programate.Nu stiu cand vor fi, insa cu siguranta peste doua saptamani nu va lipsi postarea cu bulinute.Sper doar sa ma intelegeti.

Revenind la postarea de azi am incercat sa fac o manichiura cat mai draguta.Mie personal imi place ce a iesit si sper ca si voua!Am folosit muuult roz, si chiar mi-a placut mult cum se vede rezultatul final.

DSC_0193DSC_0197

DSC_0194

DSC_0202Puteti observa ca imbulinarea mea este simpla.Insa imi place si mi se pare foarte girly.Stiu ca am folosit muult ulei pentru cuticule iar degetele mele parca sunt pregatite sa fie bagate la cuptor… 🙂

Sa trecem si pe la frumoasele mele Dee si Alexantza, sa vedem si bulinutele lor!Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata!Colab:)

  1. Ana ♥ zice:

    Frumoasa imbulinarea 🙂
    Si eu amt roz pe unghiute . In aceasta vara am inceput sa port obsesiv roz pastel si lila 😀
    Pupici

  2. Ella zice:

    Sunt foarte drăgălașe!

  3. Dee zice:

    Bulinutele tale sunt frumoase foc!
    Totul e bine cand se termina cu bine asa ca sper sa rezolvi toate problemele cat mai repede. Si eu mai programez postari, cred ca toate o facem. ;))
    Pupici scumpi!

Lasă un răspuns

