New crush: Colierul Statement

Buna frumoaselor,

Recunosc spasita ca in aceasta vara am o pasiune nebuna pentru colierele statement. Imi plac de mor si ma abtin cu greu sa nu imi comand cate unul pe zi(ohh, ce frumos ar fi daca ar fi posibil acest lucru)….

Cu ceva timp in urma, „frunzaream” paginile cu astfel de articole de pe Ebay, cand l-am vazut pe el! Si mi-a picat cu tronc si dupa un miorlait si o fluturare din gene adresate lui hubby, „el” facea o cale lunga catre mine. Si l-am asteptat cu sufletul la gura cam trei saptamani pana am pus manutele pe el. Si, intr-adevar a fost dragoste la prima vedere!

Si ca sa nu ma credeti nebuna, mai jos veti gasi poze cu colierul meu:

DSC_0078

DSC_0084

DSC_0138

Am sa va raspund in avans la intrebarea voastra: de ce nu apare si fata mea in ultima poza. Pentru ca in urmatoarea postare o sa vedeti machiajul pe care l-am purtat in acea seara si nu vreau sa stric surpriza 🙂

Sper sa va placa colierul meu dragut!

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Bijuterii și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la New crush: Colierul Statement

  1. Dee zice:

    Este suuuperb!
    Sa il porti cu placere, draga mea. 🙂
    Pupici

  2. Ral Petre zice:

    me likey very much 😀

  3. Ana ♥ zice:

    Este superb colierul 🙂
    Sa il porti cu drag !
    Pupici

  4. Denisa Ivascu zice:

    Am și eu colierul. 😀 Îmi place mult.

Lasă un răspuns

