NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Stiti deja ca astazi e zi de imbulinare.Daca acum doua saptamani nu am fost deloc multumita de manichiura mea imbulinata, de aceasta data ma declar nu numai multumita, ci incantata de-a dreptul de rezultatul final!

Ei, stiti ca asa se intampla cand „ti se aprinde beculetul” si reusesti sa-ti duci ideea pana la capat … 🙂

Daca data trecuta m-am jucat putin cu ideea de buline peste „gradient nails”, in manichiura pe care o sa o vedeti azi, am ales sa folosesc ca baza tehnica „water marble”si buline albe. Chiar daca pozele nu reflecta cu adevarat culorile, nu ma pot opri din admirat propriile-mi unghii. Ah, si va rog sa incercati sa treceti cu vederea cuticulele pline de oja.Credeam ca le-am sters bine,insa cand pozezi de aproape altfel sta realitatea…

Fara alte cuvinte va prezint manichiura de azi:

DSC_0150

DSC_0151DSC_0155DSC_0156

Sper sa va placa! Nu uitati ca si frumoasele mele Dee  si Alexantza au pregatit manichiuri imbulinate pentru voi, asa ca eu spun sa le vizitam si sa ne delectam cu minunatiile lor.

Astept comentariile voastre si nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul care se afla in desfasurare pe blog. 🙂

Pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Dee zice:

    Ce frumoase sunt! ❤
    Imi place la nebunie manichiura ta, scumpi!
    Pupici

  2. Ana ♥ zice:

    Imi place mult manichiura !
    Pupici

  3. Koble Kinga zice:

    Ce idee originala cu bulinutele peste watermarble! Foarte frumoase sunt si culorile ft placute :*

    http://www.polish-blue-my-mind.blogspot.ro

Lasă un răspuns

