OOTD: Casual chic

Buna frumoaselor,

Mi-am luat inima in dinti si mi-am spus ca ar fi timpul sa fac si eu o postare de acest gen…Am mai avut eu cateva tentative de a face o postare ca la carte insa niciodata pana acum nu am mai facut poze ziua in amiaza mare si in vazul lumii! :)))

Asa ca veti observa cu usurinta cat de crispata sunt iar ochelarii din dotare mascau de fapt panica!!! Cred ca va trece muult timp pana am sa ma obisnuiesc cu privirile curioase ale oamenilor!

Trecand la oile noastre, saptamana trecuta la noi in urbe, a avut loc festivalul artelor, iar cu acest prilej o anumita firma din oras a avut o idee extraordinara.Aceea de a umple o strada intreaga din centrul Timisoarei cu umbrelute… A iesit genial si binenteles ca toata lumea a iesit sa-si faca poze cu umbrelutele.Asa ca de ce sa nu fi profitat si eu de acesta ocazie 🙂

Tinuta mea de azi este exact cum sugereaza titlul, lejera, o tinuta in care in ultimul timp ma simt cel mai bine…Ce poate fi mai placut decat sa ai libertate de miscare,niste balerini in picioare si senzatia ca poti cuceri orasul!

Dar cel mai bine va las sa vedeti despre ce e vorba, in pozele de mai jos:

DSC_0032DSC_0033DSC_0037DSC_0035                                               *Top: Camaieu

                                                 Pantaloni: Tally Weijl

                                                Balerini: No name

                                               Clutch: Ebay

Iar ca bonus, va ofer o poza superba cu emblema orasului nostru,Catedrala Mitropolitana. 🙂

DSC_0050

Sper doar sa fiti blande cu mine si sa tineti cont de faptul ca e prima mea tentativa de acest gen… Daca e primita ok de voi,promit ca o sa-mi dau silinta ca urmatorul outfit sa fie pozat mai normal(hubby imi spune ca trebuie sa „make love with the camera” !!! what???) si poate cine stie, am sa renunt la ochelari 🙂

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în OOTD și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la OOTD: Casual chic

  1. Kleo Deea zice:

    super cute tinuta 🙂

  2. Kleo Deea zice:

    aaah si era sa uit…zambeste 😛

  3. Dorina zice:

    Imi amintesc si acum emotiile pe care le aveam cand am postat primul outfit pe blog, asa ca te inteleg perfect:)
    E foarte draguta tinuta, dar eu as fi ales un clutch alta culoare! 😛
    De peisaj nici nu mai vorbesc, o minunatie! 🙂
    http://www.anotherside-of-me.com/

  4. DeeaMilady zice:

    Ce frumosi sunt balerinii ❤

    http://intrendbydeea.wordpress.com/

  5. Crina Popescu zice:

    Esti superba si mai vrem astfel de postari! 🙂

Lasă un răspuns

