Review gama Apidermin Lejer

Buna frumoaselor,

Daca va mai amintiti, in urma cu vreo doua saptamani va povesteam  aici despre noua gama lansata de cei de la Complex Apicol si anume Apidermin Lejer.Ei bine, intre timp am primit spre testare toate cele patru produse ale gamei (Lapte demachiant,lotiune tonica hidratanta, crema lejera de zi si crema de noapte regeneranta).

DSC_0073

Ma stiti cat sunt de curioasa, asa ca imediat cum am primit coletul cu bunatati m-am pus pe desfacut borcanase, pe mirosit si binenteles, pe testat 🙂 Asa ca dupa aproape doua saptamani mi-am facut cateva pareri despre produse si vreau sa le impartasesc cu voi.

Voi incepe cu Laptele demachiant lejer:

DSC_0121

In primul rand mi-a placut foarte mult ambalajul si sistemul de inchidere al recipientului.Se deschide si se inchide in partea de sus a recipientului iar sistemul de dozare este perfect,neriscand astfel sa scapam mai mult produs decat ar fi cazul.L-am pus la treaba chiar in momentul cand am primit coletul, fiind dupa o zi intrega de munca. A indepartat machiajul imediat!Pur si simplu l-am intins pe fata iar apoi cu ajutorul dischetelor demachiante, am indepartat machiajul. Curata eficient si delicat datorita laptisorului de matca si untului de cacao.Mirosul este placut si-mi aduce aminte de copilarie….Nu stiu de ce 🙂 Singurul inconvenient(cel putin in cazul meu) a fost acela ca desi l-am incercat de mai multe ori in zona ochilor, de fiecare data m-au usturat  ingrozitor…Lucru care de obicei nu mi se intampla la alte produse de acelasi fel. Poate am eu o sensibilitate la unul dintre ingrediente… Nu-mi dau seama.

Lotiune tonica hidratanta

DSC_0129

Acelasi ambalaj si sistem de dozare ca al laptelui demachiant.Se deosebeste de acesta prin eticheta bleu.Are formula usoara si imi place foarte mult faptul ca nu ingrasa tenul insa nici nu il usuca asa cum fac alte lotiuni tonice.Aplic lotiunea pe o discheta demachianta si imi tapotez fata evitand zona ochilor.Nu contine alcool si calmeaza tenul iritat datorita extractului de ceai verde si a laptisorului de matca. Are acelasi miros placut ca si laptele demachiant.Loved it!

Urmeaza Crema lejera hidratanta de zi.

DSC_0120Crema vine ambalata intr-un borcanel de plastic, cu o eticheta galbena si aspect minimalist.Are acelasi miros specific gamei Apidermin iar textura m-a impresionat cel mai mult.Are formula foarte usoara si intra cu rapiditate in piele. Nu lasa acea pelicula grasa la suprafata pielii, un lucru esential pentru noi, fetele cu tenul mixt cu tendinta de ingrasare. Are SPF 15, cam putin pentru zilele de vara. De obicei la jumatate de ora dupa aplicarea acestei creme, aplic alta cu factor de protectie ridicat.Este excelenta folosita ca baza pentru machiaj. Crema aceasta impreuna cu cea de noapte, m-au facut sa inteleg de ce sloganul acestei game este:Pentru un ten fericit!”

Crema lejera regeneranta de noapte:

DSC_0116

Acelasi tip de ambalaj, singurul lucru diferit fiind eticheta cu scris bleu.O folosesc seara dupa ce imi demachez si imi tonific temeinic tenul.Are o textura putin diferita fata de crema de zi si ofera un surplus de hidratare.A doua zi, am tenul mai luminos si binenteles hidratat, fara a fi gras.Stimuleaza regenerarea celulelor pe timpul noptii si datorita mixului hranitor, pielea este vizibil rasfatata si fericita! 🙂 Dupa cum am spus si mai sus, sunt incantata de aceste doua creme iar tenul meu este intr-adevar un ten fericit!

Ah, si imi place mult faptul ca produsele Apidermin nu sunt testate pe animale, nu contin parabeni,parafine si coloranti!

In concluzie, mi-au placut foarte mult aceste produse si daca aveti ocazia va rog sa le incercati. Veti fi foarte multumite de aceste produse romanesti cu traditie de 50 de ani! Ma stiti doar ca de fiecare data cand am ocazia, militez pentru produsele noastre dragi,romanesti!

Produsele pot fi achizitionate de aici la preturi foarte prietenoase.

Voi ati incercat aceste produse?Ce parere aveti despre ele?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

 

 

 

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare, Complex apicol și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Review gama Apidermin Lejer

  1. Dee zice:

    Sa le folosesti cu placere in continuare.
    Cremele ma tenteaza si pe mine. 🙂
    Pupici

  2. Imi amintesc de o lotiune Apidermin pe care o foloseam in liceu… era geniala! Ma tenteaza sa incerc noua gama, evident.

  3. gabrielapphotography zice:

    Ce ambalaje vesele au! ♥ Îmi place asta!
    Te aștept și pe la mine,
    gabriela-popescu.blogspot.com
    Kissulețe!

  4. Crina Popescu zice:

    Cat de frumoase sunt pozele tale! Ma fac sa cumpar cremele 🙂
    pupici

Lasă un răspuns

