NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Inca de la inceput vreau sa imi scuz lipsa activitatii de pe blog din ultimul timp. Serios va spun, simt ca nu mai reusesc sa fac fata activitatilor zilnice.Ufff, bine ca vine vacanta la cel mic si atunci lucrurile se vor mai aseza…

Bine ca mi-am adus aminte ca e zi de imbulinare si pe ultima suta de metri am incropit ceva.Nu pot spune ca manichiura mea e extraordinara din simplul fapt ca nu am avut timp la dispozitie sa pun in aplicare ideea mea. Ei, insa de pe acum va „amenint” ca peste doua saptamani veti fi uimite. 🙂

Bulinutele haotice de azi le-am asezat pe o manichiura ombre. In realitate se vedea muult mai fain decat in poze,insa stiti si voi, cand lucrurile nu vor sa mearga normal nici unghiutele nu ies ok in poze.

Iata despre ce e vorba:

DSC_0092DSC_0097DSC_0099Ei, v-am spus, nu sunt incantata de rezultat insa sper sa fiti blande cu mine… 🙂

Spun sa trecem si pe la fetele mele dragi, Dee si Alexantza sa vedem minunatiile lor!

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Ana ♥ zice:

    Imi place imbulinarea de azi 🙂
    Pupici

  2. Dee zice:

    O ploaie de bulinute!
    Arata ca o inghetata cu mure si strugurei. ;))
    Imi place tare mult.
    Pupici, scumpi.

  3. Ce drăguț, chiar aduce a înghețată 😀
    Pupici

Lasă un răspuns

