NOTD:Vinerea Imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Iar au trecut cu viteza luminii cele doua saptamani de la ultima colaborare…Va rog sa ma ignorati ca ma lamentez dar chiar asa… cum de trece timpul asta asa repede?

Stiti deja ca e rost de imbulinare asa ca fara alte cuvinte va invit sa vedeti manichiura mea imbulinata sau nebunia de pe unghii 🙂 De aceasta data m-am jucat cu culorile si am amestecat bulinele de le-au sarit fulgii! :))) Se potriveste oricum cu starea mea putin haotica din ultimul timp.Insa contrar asteptarilor, rezultatul imi place la nebunie.

Iata despre ce e vorba:

DSC_0500DSC_0501DSC_0512 Ei, ce spuneti, va plac bulinele mele? Sa vizitam si paginile frumoaselor mele Dee si Alexantza sa vedem ce minunatii ne-au pregatit pentru azi!

Va doresc un weekend minunat,plin de caldura in ciuda a ce se anunta la televizor, astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la NOTD:Vinerea Imbulinata!Colab :)

  1. Dee zice:

    Sunt super, super, super dulci!
    Imi place la nebunie imbulinarea de azi!
    Pupici, draga mea!

  2. Ana ♥ zice:

    Foarte frumoasa imbulinarea !
    Pupici

  3. E o manichiura vesela si perfecta pentru zilele insorite de vara! Cred ca va arata genial langa pielea bronzata! Faina idee!

  4. Denisa zice:

    Ce frumoasa este manichiura!!!

Lasă un răspuns

