Wishlist plin de bijuterii minunate!

Buna frumoaselor,

Intotdeauna am fost atrasa de bijuterii!Recunosc cu mana pe inima ca imediat ma pierd in fata unui colier expresiv, a unor cercei draguti sau a unui inel care spune o poveste.Asa sunt eu… Si mai ales daca bijuteria este unicat sau in serie mica, cu atat mai bine.Astfel stiu sigur ca nimeni din cercul meu de prietene nu mai detine o astfel de bijuterie si putem evita un moment penibil. 🙂

Recent am fost invitata sa arunc o privire pe un site care comercializeaza bijuterii frumoase,unice in felul lor.Sunt executate cu migala, din materiale ingenioase cum ar fi rasina, piele sau plexiglas.Deasemenea au o sectiune cu bijuterii executate prin metoda quilling.

Iata ce m-a atras pe mine si m-a facut sa creez acest wishlist.

Din sectiunea quilling:

inel-song-of-the-seas-istsb-600x600

bijuterii-handmade-quilling-cosmos-600x600colier-eteendeux-bj042-600x600colier-quilling-blue-tones-600x600 Nu e de vis acest colier?

Din categoria rasina, wishlistul meu contine urmatoarele minunatii:

cercei-rasina-deep-purple-600x600bijuterii-handmade-eternite-600x600colier-handmade-old-love-600x600Iar din categoria plexiglass am fost atrasa de acesti cercei super haiosi.

bijuterii-handmade-the-cats1-600x600

 

Din categoria piele, privirea mi-a fost atrasa de aceasta bratara,care e fix pe gustul meu:

bijuterii-handmade-red-circles1-600x600

Nu-i asa ca toate sunt superbe?Va invit asadar sa vizitati siteul Velbi si cu siguranta veti gasi ceva potrivit gusturilor si bugetelor voastre.Si poate, cine stie, o sa am si o surpriza pentru voi… 🙂

Voi ce ati alege? Va provoc sa-mi spuneti ce ati alege de pe site, intr-un comentariu la aceasta postare.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

 

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Bijuterii, Colaborari și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Wishlist plin de bijuterii minunate!

  1. Dee zice:

    Colierele sunt incantatoare! 🙂
    Pupici draga mea!

  2. Soglu Ioana zice:

    Dragă Alexia, eu dețin deja bijuterii Velbi, dar încă sunt la începutul colecției personale. Acum, sunt pur și simplu îndrăgostită de setul http://www.velbi.ro/shop/seturi-bijuterii-bijuterii-rasina/set-bijuterii-eva/.

  3. Ella zice:

    Toate bijuteriile alese sunt foarte frumoase!
    Mie al doilea inel mi se pare superb, mă duce cu gândul la acadele. :))

  4. Alex Makeup zice:

    Ce frumoase sunt colierele! :X:X

Lasă un răspuns

