O poveste de iubire:Golden Rose

Buna frumoaselor,

Cu ceva timp in urma am primit din partea celor de la Cosmania spre testare, o multitudine de bunatati Golden Rose.

Va veti intreba ce legatura are titlul acestei postari cu asta? Nimic mai simplu: inca de la prima privire m-am indragostit iremediabil de ojele si rujul Golden Rose.Imediat, m-am pus pe testat: ruj-miros,swatch,rezistenta… ojele: cate o unghie alocata fiecareia dintre sticlutele cu oja.Dezmat total! 🙂

Vreau sa va arat ce minunatii am primit eu:

DSC_0339 Incepem cu rujul: Din gama Velvet Matte nuanta nr.20.Va spun doar atat: Arata bestial pe buze, si chiar daca este un ruj mat iti ofera paradoxal,hidratare.

DSC_0341Trecem la oje:Din gama Carnival, va prezint nuanta cu nr.08. Mai are sens sa adaug ceva? Priviti-o doar si va veti da seama cat de frumos este acest lac de unghii.

DSC_0347Jolly Jewels 120. Am aplicat lacul acesta de unghii doar pe inelar, lasand manichiura simpla. Am realizat ca ma trezeam privind cu fascinatie unghiile. Is out of this World!

DSC_0345Din gama Impression va prezint nuanta nr 07.Abia astept sa o pun la treaba.

DSC_0350Holiday nr 57.Texturata, o nuanta superba!

DSC_0349Din gama Galaxy, nr.25.Minunata si ea!

DSC_0354 Iar din gama Rich Color va prezint nuanta 19.Cred ca e prima data cand vad ca o oja se comporta excelent pe unghii iar culoarea este atat de vibranta doar dintr-o singura aplicare.Cred ca aparatului meu foto nu-i place culoarea  turcuaz, vad ca nu vrea deloc sa proceseze aceasta culoare.In poza, nuanta pare bleu, insa e turcoaz toata ziua. 🙂 Am pedichiura facuta cu aceasta oja de doua saptamani si s-a pastrat impecabil. DSC_0358 Iar mai jos va prezint o manichiura facuta cu Carnival nr 08 peste o baza alba.

DSC_0446 DSC_0447

Ah, si daca va tenteaza Carnival sau Impression gasiti ambele game  cu o multitudine de nuante, reduse la 8 lei fata de 15 lei cat era inainte.Binenteles, de aici.

Ei, acum dupa ce ati vazut pozele intelegeti titlul postarii? 🙂

Ce oje Golden Rose ati incercat?Sunteti multumite de ele?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare, Golden Rose, NOTD și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la O poveste de iubire:Golden Rose

  1. Dee zice:

    Sa le folosesti cu placere.
    Eu iubesc toate produsele golden rose! ❤
    Pupici

  2. Lucica Lazar zice:

    Sunt minunate toate 🙂
    Sa le folosesti cu placere! :-*
    Inca n-am folosit nimic de la Golden Rose 😦

  3. Cristina Barbieru zice:

    Ce bine arata toate !!<3

  4. Ana ♥ zice:

    Sa le folosesti cu placere!
    Eu am incercat mai multe produse Golden Rose . Preferatele mele sunt ojele . Am peste 30 de oje Golden Rose si sunt foarte multumita de ele .
    Carnival 08 este superba ♥ O am 😀
    Pupici

  5. Sa le foloseshti cu drag <3,eu iubesc ojele
    http://unghiutele.blogspot.ro/

  6. Alex Makeup zice:

    Foarte dragute lacurile de unghii!
    Mi+ar fi placut un swatch la ruj! 😛

Lasă un răspuns

