Review FDT The One Illuskin

Buna frumoaselor,

Azi revin cu un nou review pentru voi.O mare parte stiti deja ca am fost acceptata in campania de testare a noi game The One by Oriflame. Am avut ceva timp la dispozitie sa folosesc aceste produse si sa-mi fac o parere despre ele.

Recunosc deschis ca din toate produsele cel mai mult m-au incantat fondul de ten Illuskin si conceler-ul din aceeasi gama.Insa despre acesta din urma voi vorbi separat,intr-o alta postare.

DSC_0311

Inca de la inceput m-a atras produsul prin ambalajul frumos. Cutie eleganta,mov iar sticluta este transparenta.Un atu, spun eu, astfel poti vedea oricand cat produs s-a consumat. Are capac destul de rezistent din plastic si pompita cu sistem de blocare.Iarasi un lucru excelent.Astfel, nu te trezesti ca iti umpli din varii motive portfadul cu fond de ten 🙂

Nuanta pe care a primit-o toata lumea este Natural Beige.La inceput am fost cam reticenta,crezand ca va fi cam deschis pentru mine,chiar daca sunt o „branza” veritabila.Dar s-a comportat minunat chiar de la prima aplicare.

Ca si textura acest fond de ten este usor,fluid si are aspect satinat in momentul cand se uniformizeaza cu tenul.In momentul de fata,porii mei au luat-o razna si de fiecare data inainte de aplicarea fondului de ten,mi-am aplicat baza de la Sephora.Insa sta chiar foarte bine la capitolul rezistenta.Este primul meu fond de ten de la Oriflame, nu stiu cum s-au comportat altele de la aceeasi firma,dar Illuskin este fantastic.Plus ca,datorita tehnologiei HaloLight,uniformizeaza nuanta tenului si iti da senzatia de piele iluminata si sanatoasa fara glow-ul acela inestetic.Rezista eroic 6-8 ore fara retusuri.

Are SPF de 20, este suficient pentru mine,avand in vedere ca inainte de aplicarea lui, pe langa baza de la Sephora mai folosesc si crema de fata care are un grad de protectie mai ridicat.

Alt aspect interesant al acestui fond de ten este acela ca in functie de acoperirea pe care ti-o doresti poti aplica unul sau mai multe straturi de fond de ten fara ca pielea sa capete aspect inestetic(de masca).Are un parfum vag,insa nu e deranjant deloc si imediat dispare dupa ce a fost aplicat pe fata.

 Mai jos il veti vedea in actiune, intr-un singur strat.Ultima poza nu stiu cat de relevanta este pentru voi dar purtam fondul de ten The One-Illuskin. 🙂

DSC_0459DSC_0460DSC_0401_pp

Lista ingredientelor:

DSC_0458

 

Ma declar incantata de-a dreptul de acest fond de ten.Il puteti cumpara la aproximativ 45 lei, un pret mai mult decat ok pentru toate calitatile acestui fond de ten si pentru cantitatea sa de 30 ml.

Nota mea: 10/10.

Voi ati folosit acest fond de ten? Ce parere v-a lasat?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare, Oriflame, Review și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Review FDT The One Illuskin

  1. Ral Petre zice:

    Pisiiiiii..ce frumoasa esti in poza :X:X:X:X
    Eu am folosit de la Oriflame fdt de la giordani. A fost iubirea vietii mele…pana sa ma apuc serios de machiaj :))

  2. Dee zice:

    Nu l-am folosit pana acum dar iti spun sincer ca ma tenteaza. 😀
    Pupici si sa il folosesti cu placere in continuare.

  3. BIANCA ROXANA ANITEI zice:

    Sa il folosesti cu drag, si mie imi place mult!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro/

  4. Si mie imi place foarte mult, e produsul meu preferat din gama The one.

    Te pup

    http://miu-miu.ro/

Lasă un răspuns

