NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Dupa cum stiti, azi e vremea bulinelor pe unghiute… Era sa ratez la mustata aceasta colaborare, am avut o saptamana atat de grea incat efectiv am uitat ca trebuie sa o imbulinam in aceasta vineri.Noroc ca pe ultima suta de metri am recuperat 🙂

In imbulinarea de azi am folosit cele doua oje The One, primite spre testare de la Oriflame.V-am mai spus deja, imi plac la nebunie, iar nuanta Cappucino, acel taupe pe care il cautam de mult a venit la fix si nu a putut decat sa ma bucure.Mi-am spus ca nu ar strica sa va spun parerea mea despre aceste oje.

DSC_0417

Nuantele celor doua oje sunt extraordinare, rezistenta la fel- manichiura de fata este executata cu doua zile inainte sa aplic si bulinele si arata exemplar, nu-? Aplicarea este sigura si usoara, gratie pensulei late.

Pretul acestor oje ramane o enigma pentru mine deoarece nu am gasit nicaieri informatii referitoare la acest lucru.

Ma declar incantata de cele doua oje si daca doriti sa va achizitionati aceste oje, nu ezitati pentru ca merita!

Si iata cum arata cele doua nuante plus manichiura imbulinata 🙂

DSC_0418DSC_0429DSC_0425

Dupa cum puteti observa,bulinele sunt chiar simple,simple pentru ca asa cum v-am spus mai devreme mi-am dat seama ca trebuia sa pregatesc manichiura prea tarziu… Si in momente de acest gen mintea mea se goleste, si pa-pa inspiratie.Sper sa ma iertati 🙂

Sunt sigura ca  Dee  si Alexantza au pregatit niste bulinute tare frumoase pentru noi asa ca eu spun ca trebuie sa le vizitam paginile cat mai repede, nu?

Ce parere aveti despre ojele The One? Va plac?

Doresc sa va urez un weekend linistit si plin de caldura( daca s-ar putea si insorit, ar fi ideal dupa cat a plouat zilele astea) si nu uitati sa va inscrieti la Giveaway daca nu ati facut-o inca.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare, Colaborari, NOTD, Oriflame și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Dee zice:

    Sunt simpatice foc bulinutele tale! ❤
    Imi plac foarte mult nuantele pe care le-ai folosit.
    Pupici

  2. Ana ♥ zice:

    Frumoase nuantele ! Pupici

  3. Da, mie imi place tare mult, chiar azi am scris despre ele 😀

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

  4. DeeaMilady zice:

    Foarte dragute nuantele

Lasă un răspuns

