Magie si culoare pe Magiq.ro

Buna frumoaselor,

Cu ceva timp in urma am primit cu bucurie, invitatia celor de la Magiq  de a testa doua dintre produsele existente la ei pe site. Cei de la Magiq sunt unici importatori a marcilor europene Pierre Rene Profesional,Miyo si Hean.

Cu greu m-am decis asupra produselor,deoarece toate aratau WoW pe site. Intr-un final,am ales din gama Miyo un ruj Lip Me Lipstick(No 9-All about me) si o oja Nailed It!(No 17-Summer).Imi place ca produsele pot fi identificate usor cu ajutorul numerelor cat si a denumirilor haioase 🙂

10271516_650976501644607_7195818826590081043_n

Va dati seama ca nu am rezistat tentatiei si imediat cum am pus mainile pe colet, le-am swatch-uit interesata de finish-ul lor. Oja este minunata, are o nuanta puternica de corai, numai buna pentru sezonul estival. Imi place mai ales ca dupa doua zile nu isi pierde luciul frumos,chiar daca nu m-am dat inapoi de la treburile casnice. Iar rujul ce sa spun, este demential,are un finish satinat,este foarte pigmentat si rezista pe buze un timp mai mult decat decent. Din pacate, vremea din ultimul timp nu m-a ajutat deloc, nu am avut suficienta lumina iar pozele in care il port pe buze sunt horror,schimband foarte mult nuanta rujului. O sa va convingeti imediat de ceea ce spun.

Manichiura realizata cu oja Miyo:

DSC_0360DSC_0322

DSC_0326

Si minunatia de ruj pe care din pacate nu am reusit sa-i surprind nuanta adevarata pe buze.Promit ca,cu proxima ocazie am sa-i fac niste poze bestiale 🙂

DSC_0378DSC_0367

V-am spus ca se vede aiurea in poza, nu? Mor de oftica ca nu am reusit sa-i surprind adevarata culoare. Am sa fac in curand si alta incercare.

Eu zic sa aruncati o privire pe pagina Magiq si poate va vine cheful de shopping. 🙂 Mai ales ca in acesta perioada au si o promotie la farurile metalice Pierre Rene (cumperi unul iar pe al doilea il primesti gratuit). Iar daca aveti nelamuriri in ceea ce priveste anumite produse, veti primi un raspuns promt si la obiect din partea lor.

Pe final,va spun ca imi plac mult cele doua produse,rujul este slabiciunea mea,imi place la nebunie culoarea lui si finish-ul sau. Iar data viitoare cand voi purta oja pe unghiute, va fi cu siguranta pe plaja 🙂

Ma stiti ca nu spun aceste lucruri doar pentru ca am primit aceste produse catre testare, ca sunt foarte obiectiva si cand ceva ma nemultumeste nu am retineri in a ma exprima.Pur si simplu sunt produse care mie mi-au placut foarte mult.

Ce parere aveti despre produsele alese de mine? Voi ati mai incercat aceste produse?

 

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare, Colaborari și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Magie si culoare pe Magiq.ro

  1. Cristina Barbieru zice:

    Sunt superbe ambele produse !!! Imi plac la nebunie ambele nuante !! ❤ Pupici ! :*

  2. Dee zice:

    Sa le folosesti cu placere in contionuare.
    Sunt foarte frumoase. 🙂
    Pupici multi!

  3. Spac Cristina zice:

    Foarte frumoase nuantele,si eu iubesc corai-ul si pe unghii si pe buze!Sa te bucuri in continuare de ele!

  4. Rujul arata bine, imi place culoarea mult.

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

Lasă un răspuns

