Testez produsele The One,Oriflame

Buna frumoaselor,

Dupa cum stiti probabil din postarea de pe facebook, am fost acceptata in campania de testare a noului brand The One,Oriflame. Am scris recent un articol despre noul brand, iar daca aflati mai multe detalii, le gasiti aici .

Am primit saptamana trecuta coletul misterios si iata ce am gasit in el:

10257917_652034904872100_8071966655294250453_n

Am gasit produse din toate cele trei game ale noului brand.Toate produsele sunt foarte frumos ambalate. Din gama „Frmusete de zi cu zi” am primit fondul de ten,anticearcanul si pudra,toate bazate pe noua tehnologie unica Halolight, capabila sa capteze lumina pentru a crea o piele vizibil mai iluminata si sanatoasa. Am incercat deja fondul de ten si anticearcanul si vreau sa va spun ca sunt extrem de placut surprinsa de aceastea. Am sa fac un review separat pentru fondul de ten in curand.

DSC_0313Din gama „Mega Impact” am primit fardurile crema in nuantele: Beige Pearl,Olive Green si Golden Brown.Deasemenea din aceeasi gama am mai gasit in coletul cu minuni, lip gloss-urile Power Shine nuantele Rose Glasier si Trendy Berry si rimelul Volume Blast.

DSC_0317Si  ca sa vedeti ce frumoase sunt fardurile crema pe care am sa le pun in curand la treaba:

DSC_0315

 

Din gama „Ultra Rezistenta” am primit doua lacuri de unghii, nuantele Cappucino si Orchid pe care nu am apucat inca sa le testez.Apropos, de mult cautam nuanta aceea perfecta de taupe iar acum sunt fericita ca o detin 🙂

DSC_0319

Acum nu-mi mai ramane nimic altceva decat sa le testez si sa va anunt si pe voi la ce concluzii am ajuns. 🙂

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare, Oriflame și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Testez produsele The One,Oriflame

  1. Cat de frumoasa e oja Orchid 🙂

  2. Cristina Popescu zice:

    Testare placuta!

  3. Fondul de ten e preferatul meu 😀

  4. Spac Cristina zice:

    Sa ai spor si sa ne spui despre produse!

  5. Dee zice:

    Sa le folsoesti cu placere draga mea.
    Pupici

  6. Cristina Barbieru zice:

    Super ,asteptam parerea ta ! :*

  7. Trica Viorica zice:

    superbe toate

  8. Ana ♥ zice:

    Sa le folosesti cu placere !
    Pupici

  9. liv-love-life zice:

    Folosesc fondul de ten de la Oriflame si imi place foarte mult,iar lip-glossul este delicios.Sper sa iti placa si tie.

Lasă un răspuns

