Review:Lotiune micelara Elmiplant 3 in 1

Buna frumoaselor,

Am vazut ca ati fost interesate de un review la lotiunea micelara de la Elmiplant, asa ca,dupa o perioada de testare de doua saptamani va impartasesc impresiile mele legate de acest produs.

DSC_0310

Am avut ocazia sa incerc pana acum si alte produse de acest fel si am fost multumita de toate. Insa de aceasta lotiune m-am indragostit pur si simplu. Sincera sa fiu (vezi, prejudecata) m-am gandit cu ce poate fi mai presus fata de alte lotiuni micelare muult mai scumpe? Ei bine, isi face treaba la fel de bine ca orice alta lotiune micelara.Poate ca am ezitat prima data si din cauza pretului: aproximativ 13 lei.Da, ati citit bine: doar 13 lei.

Chiar din prima seara de cand am folosit-o am fost uimita cat de bine isi face treaba. Din doua dischete si trei miscari am indepartat machiajul de pe fata 🙂 Documentandu-ma, am vazut ca exista si pareri contra acestei lotiuni. Unele fete se plangeau ca simt usturime in momentul cand insista in zona ochilor.Eu una, nu am patit asa ceva si chiar m-am demachiat cu usurinta de un rimel rezistent la apa,fara sa am probleme ulterior.

Datorita formulei fara parabeni,fara coloranti si fara alcool,hipoalergenica, puteti sta linistite in privinta deshidratarii pielii sau mai rau,a aparitiei cosurilor pe fata.

Ce spun producatorii: „Curatare 3 in 1 printr-o atingere a naturii!

Lotiunea micelara foloseste o tehnologie noua,eficienta si delicata,care indeparteaza machiajul si impuritatile printr-un singur gest.Formula sa avansata,ce contine particule foarte fine de ulei si apa,capteaza si indeparteaza machiajul,chiar si pe cel rezizstent la apa,dar si impuritatile,fara a deshidrata pielea.Formula este imbunatatita cu Extract de bumbac 100% natural obtinut prin metode blande,eco-friendly,ce asigura pastrarea proprietatilor substantelor active.”

Deasemenea contine un complex hidratant numit „Hydro Nutrient” care promite si asta si face, prevenirea deshidratarii,mentinand aspectul catifelat al pielii si conferind aceasteia senzatia de confort. Dupa aplicare chiar ai acea senzatie de piele curata si catifelata.Are un miros foarte fain, floral, care pe mine mai degraba ma duce cu gandul la caise. 🙂

Personal de cand am incercat acest produs, am renuntat la demachiantul clasic si folosesc doar lotiunea micelara.Sunt incantata de ea si nu cred ca am sa o scimb cu alta lotiune micelara prea curand.

Nota mea pentru acest produs este 10/10.

Voi ati incercat acest produs?Ce parere v-a facut?

 

PS: Astept sa va inscrieti si la giveaway 🙂

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

 

 

 

 

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Elmiplant, Review și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Review:Lotiune micelara Elmiplant 3 in 1

  1. elena banu zice:

    Buna sa iti zic adevarul nu am incercat niciodata nimic din aceasta gama….opinii nu am 😦 Dar dupa descriereb mi se pare super !

  2. Dee zice:

    Ah…tu ma faci sa o doresc din ce in ce mai mult….
    O vreau, sunt sigura ca mi-ar placea si mie. 🙂
    Pupici, scumpi.

  3. Adyna_RADU zice:

    Am mai citit ca este buna.Eu ador lotiunile micelare.Le-am incercat pe cele de la Bioderma si ivatherm si mi-au placut mult.

  4. Buna,am tot citit despre aceasta lotiune micelara… pareri bune si mai putin bune. Imi doresc sa o incerc si sa am norocul sa imi si placa deoarece as dori sa renunt si eu la demachiantul clasic si sa folosesc doar un singur produs.

  5. De cand am incercat Bioderma iubesc lotiunile micelare.
    Cu siguranta si asta este de testat 🙂

Lasă un răspuns

