NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

E vineri, e rost de imbulinare…Sper ca v-ati distrat si relaxat de minune ieri.Si eu mi-am incarcat putin bateriile, numai bine cat sa-mi dea energie pentru perioada aglomerata pe care o voi avea… 🙂

Stiti deja, impreuna cu fetele mele dragi, Dee si Alexantza     (ea a cam tras chiulul de la imbulinare in ultimul timp,insa o intelegem ca timpul nu-i permite) realizam bilinar cate o manichiura imbulinata pentru voi.

Trec printr-o perioada in care nu prea am inspiratie, asa ca manichiurile mele sunt destul de simpliste, drept dovada si manichiura de azi intra in aceasta categorie.

Iata despre ce e vorba:

DSC_0296DSC_0298DSC_0302

Lasand la o parte modelul simplu, cand ma uit la poze imi dau seama ca oja pare bleu, insa in realitate este turcoaz toata ziua.Nu-mi dau seama de ce, mai ales ca am avut suficienta lumina naturala…

In fine, zic sa trecem si pe la fetele mele dragi sa vedem si modelele lor imbulinate. 🙂 Sper sa profitati la maxim de aceasta mini-vacanta.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Ana ♥ zice:

    Foarte , foarte frumoasa nuanta !
    Pupici

  2. Alex Makeup zice:

    Wow, este superba oja!!

  3. ce nuanță plăcută! îmi plac foarte mult unghiuțele 😀
    pupici

  4. Giulia zice:

    These pic are amazing!
    Giulia
    http://www.thefashionmamas.com
    Visit my blog if you want dear

  5. Superbe sunt. Imi place maxim nuanta aia :X

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

  6. Dee zice:

    Foarte frumoasa manichiura ta! ❤
    Pupici draga mea!

  7. Foarte sweet 🙂
    daca oja a vrut sa iasa bleu…asa a iesit. N-ai ce sa-i faci :))
    puup

  8. deeamilady zice:

    Ce culoare frumoasa

Lasă un răspuns

