Mic beauty haul :)

DSC_0220

Buna frumoaselor,

Azi m-am gandit sa va arat ultimile produse pe care mi le-am achizitionat recent.Stiti cum sunt eu, tot timpul sunt curioasa de anumite produse si trebuie neaparat sa le incerc.

Va spun doar atat: or sa urmeze o multime de review-uri pe blog in perioada urmatoare…

So, intr-o ordine aleatorie am sa va fac cunostiinta cu micile mele cumparaturi 🙂

DSC_0219Aproximativ acum jumatate de an, s-a deschis la noi in Timisoara, o imensitate de magazin numit Jumbo.Nu stiu daca sunteti familiarizate cu acest magazin,insa pe langa o multitudine de jucarii pentru copilasi, au si articole pentru casa si tot felul de produse de beauty.Inainte de Pasti am dat o raita pe acolo… Si pentru ca sunt de felul meu un „germ freak” trebuia sa-mi achizitionez cel mai mare recipient cu solutie antibacteriana pe care l-am gasit 🙂 Cu cat e mai mare ,cu atat mai bine. Chiar miroase frumos .

DSC_0225Pentru unghiutele mele, de la acelasi magazin Jumbo, mi-am luat acest” corector” pentru acele momente, cand din greseala, se mai intampla anumite accidente pe cuticulelel mele.Oja Moyra este superba, e nude-ul acela perfect pe care il cautam de mult timp.Stiti deja obsesia mea legata de ojele Moyra.Am ales si un lac matifiant de la Cupio.Sunt curioasa de ce este in stare.

DSC_0228Tot de la Jumbo mi-am luat si betisoarele cosmetice pe care le vedeti mai sus.Sunt super incantata de ele si-mi usureaza munca.Din Auchan mi-am luat aceasta masca de fata de la Himalaya pe care o pot utiliza de doua ori, suficient cat sa-mi formez o parere despre ea.

DSC_0229Fac ce fac si tot la crema  Gerovital ma intorc. De aceasta data in loc de crema hidratanta, mi-am luat o crema antirid. Tocmai in momentul cand am editat pozele mi-am dat seama ca am pozat partea cutiei pe care este descris produsul in limba maghiara. Daca am cititoare care cunosc aceasta limba, cred ca se vor simti happy  🙂

DSC_0231Am fost tare curioasa de lotiunea micelara de la Elmiplant si a trebuit sa o am.Bine am facut, sunt foarte incantata de ea si cred ca o sa fie primul produs la care am sa fac review din toate aceste produse.

DSC_0288

Tot de la Elmiplant am vrut sa incerc si CC Cream-ul. De vina e doar Dee , care m-a convins cu review-ul ei la acest produs. 🙂 Oricum, sunt incantata deja si de acest produs.Nu apare in poza de grup pentru ca l-am cumparat la cateva zile distanta, si nu cred ca avea rost sa fac postare separata pentru el.

Ei, cam acestea sunt produsele pe care le-am cumparat. Sunt sigura ca si voi le-ati incercat,macar o parte din ele.Ce parere aveti de ele?

Vreti sa fac review la un produs anume sau ramane cum am stabilit,primul produs care o sa fie ridicat in slavi o sa fie lotiunea micelara?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…..

Va puupa,

Alexia

 

 

 

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Elmiplant, Haul, Noutati, shopping și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Mic beauty haul :)

  1. Dee zice:

    Elmiplant…o poveste de dragoste. ❤
    Ma bucur ca si tu esti multumita de el. Imi doresc si eu micelara Elmiplan dar momentan imi consum litrul de Garnier. :))
    Sa le folosesti cu placere draga mea.
    Pupici multi

  2. Ral Diaconescu zice:

    Sunt curioasa de CC cream si de lotiunea micelara 🙂

  3. Ana ♥ zice:

    Si eu sunt un “germ freak” 😀
    Trebuie sa incerc ojele Moyra ! Frumoasa nuanta aleasa .
    Sa le folosesti cu placere !
    Pupici

  4. emma zice:

    si mie imi plac produsele elmiplant, cc-ul il am si eu, inca nu am incercat lotiunea micelara dar se afla pe wishlist 🙂 . sa le folosesti cu placere

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

  5. Alex Makeup zice:

    Si eu vreau sa imi iau apa micelara de la Elmiplant, am o problema cu demachiantele in ultimul timp, ma ustura tare in jurul ochilor si se pare ca nu este numai la un anumit brand, mi-am luat chiar un demachiant nou si patesc la fel

    • Alexia zice:

      ohhh, nu stiu ce sa spun…Chiar ma informam asupra lotiunii micelare de la Elmiplant si am dat peste cineva care spunea ca tot asa patise de la lotiune.Eu,una, nu am probleme de acest fel.Poate treci tu printr-o perioada mai sensibila.
      pupici dulci

Lasă un răspuns

