The One,Oriflame

Buna frumoaselor,

Dupa cum stiti, sunt o mare fana a produselor Oriflame. Am observat ca toate produsele pe care le-am incercat pana in momentul de fata au fost peste asteptarile mele din punct de vedere al calitatii si al ambalajului lor.

De curand, in Bucuresti a avut loc lansarea oficiala Oriflame, a noului brand de machiaj The One  care este structurat in trei game :Frumusete de zi cu zi,Mega Impact si Ultra Rezistenta.In fiecare din aceste game veti gasi produse special gandite pentru noi,femeile.

Andreea Raicu, Karolina Georgieva  alaturi de membri de top ai echipei de vanzari

The ONE

In gama Frumusete de zi cu zi veti gasi produse cu intrebuintari multiple care vor usura rutina zilnica a machiajului.Cel mai mult din aceasta gama m-a atras fondul de ten, care pe baza unei tehnologii unice HaloLight ,utilizeaza lumina pentru a crea o piele vizibil mai iluminata si sanatoasa.

Din gama Mega Impact, care va va ajuta sa iesiti din anonimat si sa creati o impresie puternica asupra celor din jurul vostru, mi-a atras atentia rimelul Volume Blast si rujul Power Shine, in special nuanta Trendy Berry.

Ultima gama, Ultra Rezistenta, vine in ajutorul femeilor care isi doresc ca machiajul sau manichiura lor sa arate impecabil pe toata durata unei intregi zile, fara sa necesite reaplicarea produselor.

Noul brand The One este  deja disponibil pe piata din aceasta luna.

Dupa cum v-am mai spus la inceputul acestei postari, imi plac foarte mult produsele Oriflame pentru calitatea extraordinara, si vreau din tot sufletul sa incerc aceste noi produse in primul rand din curiozitate(am avut ocazia sa testez diferite branduri de make-up prin prisma meseriei,unele mi-au intrecut asteptarile, altele m-au dezamagit) . Iar pentru ca marea majoritate,suntem femei pentru care timpul este esential, sunt sigura ca pentru fiecare din noi exista un produs minune din aceste game care ne va deveni indispensabil. 🙂

Mai jos aveti cateva videoclipuri din care va puteti inspira atunci cand veti folosi noile produse The One.

 

Ati incercat deja acest nou brand de la Oriflame? Ce parere v-a lasat? Sau ce parere aveti in general despre produsele Oriflame?

Astept comentariile voastre, si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

 

 

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare, Oriflame, Trends și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la The One,Oriflame

  1. Inca nu am incercat nimic din noul brand. Ma tenteaza in mod special fondul de ten si corectorul!

  2. doris petrache zice:

    Nici eu nu am incercat inca vreaun produs din acest brand,insa vreau sa le testez cat mai curand 🙂
    pupici

  3. Crina zice:

    Mie nu prea imi inspirau incredere pana recent.Poate ca sunt produse bune si proaste.Daca le incerci asteptam parerea ta.
    kissez

    • Alexia zice:

      Nu stiu ce sa zic, fiecare produs pe care eu l-am incercat a fost foarte ok. Acum poate depinde si de norocul fiecaruia 🙂
      Cum am sa incerc produse din noua gama veti afla.
      Te pup si eu!

  4. Mikaela zice:

    Si pe mine tot fondul de ten ma tenteaza :)Toate arata super.

Lasă un răspuns

