NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

E vineri,asa ca e timpul pentru o noua manichiura in cadrul colaborarii noastre.Bilunar,impreuna cu talentatele si frumoasele mele fete, Dee si Alexantza incercam sa va bucuram privirile cu cate o manichiura plina de buline, si de ce nu, speram sa va si inspiram. 🙂

Nu pot spune mare lucru despre manichiura pe care am sa v-o arat azi, a fost una facuta pe fuga…Cum sunt prinsa cu pregatirile pentru Paste, nu am aprofundat foarte mult manichiura si nici rezultatul  final nu este unul spectaculos.Insa mie mi-a placut si am decis sa va arat si voua…

Iata despre ce e vorba:

DSC_0234

DSC_0242

DSC_0235

 

Ca si la ultima imbulinare,am pastrat cat mai simplu modelul bulinutelor.Noroc ca m-a salvat liliacul si a facut manichiura mea mai prezentabila 🙂

Pentru ca nu stiu daca o sa fiu foarte activa pe facebook azi si maine, vreau sa profit de ocazie sa va urez „Paste Fericit!” alaturi de persoanele dragi din viata voastra.Sa profitati la maxim de aceste zile libere si sa nu faceti excese de natura culinara! 🙂

Zic sa trecem si pe la fetele mele cucuiete si sa admiram si manichiurile lor minunate!

Astept comentariile voastre, va urez spor la treburile casnice si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Dee zice:

    Sunt simple si frumoase. Imi plac foarte mult.
    Sarbatori fericite, draga mea!
    Pupici

  2. Ana ♥ zice:

    Frumoasa imbulinarea !
    Paste fericit !
    Pupici

Lasă un răspuns

