Cumparaturi noi de pe Ebay

Buna frumoaselor,

M-am gandit sa va arat ce mi-am mai luat in ultimul timp de pe Ebay.Nu sunt o impatimita a acestui site de cumparaturi, insa de multe ori se intampla sa dau peste lucruri interesante si atunci trec peste momentele de panica si mai dau cate o comanda… 🙂

Ma veti intreba de ce panica? Imi e frica de posibilitatea ca produsul pe care il comand sa nu arate deloc bine in realitate fata de pozele de pe site…La haine nu m-am bagat…Imi e prea frica :)Totusi, de aceasta data m-am imbarbatat singura si mi-am comandat un costum de baie.Sunt curioasa cand va ajunge in ce stare se va afla.

Trecand la titlul postarii de azi, vreau sa va arat cele doua articole pe care le-am comandat…Am vazut acest clutch si cum sunt inebunita dupa asa ceva, n-am stat pe ganduri si repejor am dat comanda…

$_12

Am ales o varianta mai domolita iar dupa aproximativ trei saptamani mi-a ajuns si „inculpatul” la posta vamala. L-am cumparat de la acest seller .

Iar in realitate arata asa :

DSC_0205DSC_0206DSC_0207

Ma declar super incantata de clutch; este foarte incapator si arata exact ca in poza de pe site.

Urmatorul articol nu are nici o legatura cu sectorul beauty. Nu vreau sa ma laud, dar dupa cum bine stiti, sunt o bucatareasa extraordinara ( mi-au murit laudatorii)  🙂 Iar unui bucatar extraordinar nu trebuie sa-i lipseasca ustensilele potrivite. Aveam nevoie de un steamer nou de bambus, cel vechi arata groaznic si am dat comanda de unul nou. Fac niste coltunasi chinezesti sau „dim sum” dumnezeiesti. Cu proxima ocazie cand am sa mai fac coltunasi am sa pun dovezile aici sa le vedeti. 🙂 Si steamer-ul tras frumusel in poza :

DSC_0201DSC_0203

E chiar mai incapator decat cel vechi, lucru care nu poate decat sa ma bucure.L-am pus deja la treaba,dar nu am avut inspiratia sa fac si poze la coltunasii executati…

Iar acum, astept dupa cum va spuneam la inceputul articolului, un costum de baie.Chiar sunt curioasa cum o sa arate in realitate (calitatea materialului, marime, aceeasi culoare).Mai am de asteptat inca vreo 14 zile pana o sa ajunga.

Asa arata pe site:

$_35

Cel mai mult mi-a placut faptul ca bikinii se pot transforma in fustita 🙂

Cam acestea sunt ultimile mele cumparaturi. Poate prind curaj si incep sa-mi  comand si haine.Mai vedem noi 🙂

Voi cu ce cumparaturi va mai laudati?

Astept comentariile voastre, va doresc un weekend minunat si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

 

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Haul, shopping, Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Cumparaturi noi de pe Ebay

  1. Dee zice:

    Sa te bucuri de noile achizitii.<3
    Cltch-ul arata pur si simplu divin!
    Oare de ce nu m-am gandit sa caut ustensile pentru gatit pe ebay? Mi-ai dat idei. :)))
    Eu inca nu am avut curaj sa plasez comezi dar…presimt ca in curand voi ceda. 🙂
    Pupici

  2. Anca zice:

    Si eu sunt recenta in lumea ebay-ului, imi place ca gasesti accesorii la preturi fr bune, gen coliere statement care la noi sunt aduse la preturi duble. Ce mi-am luat a fost doua coliere, un carusele cu decoratiuni neon pentru unghii…cine stie ce mai cumpar pe viitor 🙂

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

  3. Ella zice:

    E foarte tare geanta! Nu știu cum de am ratat-o!
    Eu mi-am luat și haine de pe ebay și am fost foarte mulțumită de toate. Din păcate la un top am făcut prostia să aleg o mărime mai mare (M în loc de S), nu știu exact din ce motiv :)), și îmi e cam larg. 😦 Deci eu mă potrivesc foarte bine la mărimi cu chinezoaicele, n-am nevoie de numere mai mari. :))
    Îmi place costumul de baie, pe mine sutienul mă încântă mai mult. Poate-mi iau și eu un costum de baie de la ei. 😀
    Pupici :*

  4. Alexandra zice:

    Ce dragut este clutch-ul la fel si costumul de baie, pare foarte interesant.
    Kisses :*
    Alexandra – http://chic-and-everything.blogspot.ro/

  5. deeamilady zice:

    E foarte frumoasa gentuta. Imi place ca are si curea

  6. Imi place tare costumul de baie 🙂

Lasă un răspuns

