NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

In primul rand vreau sa-mi cer scuze pentru lipsa de activitate de pe blog.Sunt sigura ca si voi aveti zilele din acelea in care simti ca 24 de ore nu sunt suficiente pentru cate treburi aveti, si simti ca mai ai un pic si clachezi…Ei, cam asa m-am simtit si eu in astea doua saptamani.S-au strans atatea pe capul meu…Dar stiti ca nu-mi place sa ma plang si sunt sigura ca am sa revin la programul meu normal si incet-incet am sa fiu mai activa  si pe blog. 🙂

Dupa cum stiti ,astazi e acea zi in care, impreuna cu fetele mele dragi  Dee si Alexantza , va aratam cate o manichiura plina de bulinute.

Probabil o sa fiti socate cand o sa vedeti manichiura mea de azi. Am folosit roz in exces ! Insa, nici mie nu-mi vine sa cred cat de fain se vede pe unghii…

Mai jos aveti dovada :

DSC_0191DSC_0195DSC_0199Eu sunt multumita de rezultat.Se poate observa ca nu m-a chinuit prea tare talentul de aceasta data 🙂

Ce parere aveti?Va place manichiura mea?

Eu zic sa trecem fuguta-fuguta si pe la fetele mele dragi, sa vedem ce ne-au pregatit de aceasta data. Va doresc un weekend minunat si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Ana ♥ zice:

    Foarte frumoasa ! Pupici

  2. Dee zice:

    Unghiute frumoaseeeeeeeeeeee. ❤
    Imi place foarte mult manichiura ta iar nuantele sunt pur si simplu delicioase. 🙂
    Pupici

  3. Ella zice:

    Ce drăgălașe sunt! Îmi place cum ai ales să combini nuanțele.

  4. Ral Diaconescu zice:

    Se vede foarte frumos.
    Te inteleg perfect cu lipsa timpului 😦 Eu chiar mi-am taiat unghiile si le pictez intr-o singura culoare. Atat de putin timp am 😦

Lasă un răspuns

