NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

E vineri si e timpul pentru o noua imbulinare…Stiti deja, nu? Bilunar,impreuna cu frumoasele mele Dee si Alexantza va imbulinam privirile cu manichiurile noastre. 🙂

Imbulinarea mea din aceasta saptamana e foarte primavaratica( ca tot a venit primavara oficial) si spun acest lucru deoarece am folosit tonuri pastel.Sunt atat de fericita ca in sfarsit a venit caldura,ca au inflorit copacii incat trebuia intr-un fel sa transpun aceasta fericire si pe unghiute.

Iata despre ce e vorba:

DSC_0075DSC_0077

DSC_0084

Recunosc ca nu m-am chinuit prea tare cu modelul bulinutelor.Le-am lasat cat mai simple insa mie chiar imi place cum a iesit manichiura. Voua?

Sa dam o fuga si pe paginile fetelor sa vedem si minunatiile lor.Va doresc sa aveti parte de un sfarsit de saptamana cat mai relaxant si insorit!

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Ral Diaconescu zice:

    Anul trecut nu-mi placeau deloc pastelurile. Acum sunt inebunita dupa ele :))
    puup

  2. Dee zice:

    Sunt fumoase, frumoase unghiutele tale.
    Imi place atat modelul, cat si nuantele pe care le-ai folosit. ❤
    Pupici

  3. Ana ♥ zice:

    Foarte frumoasa combinatia !
    Pupici

  4. DarLyst zice:

    Frumoasa manichiura si de primvara asa! Imi place oja roz. 🙂

  5. Nu m-as fi gandit la un astfel de model, e foarte misto, si reprezinta o solutie excelenta pentru a purta culorile pastel (care in opinia mea arata cam fad pe unghii, atunci cand aplicam doar o nuanta). Aceasta manichiura va arata genial la vara langa pielea bronzata! Ce instrument ai folosit pentru aplicarea bulinutelor?

    • Alexia zice:

      🙂 multumesc frumos! am folosit un dott-ing tool.un instrument care are doua capete(depinde de marimea pe care vrei sa o dai bulinelor.poti sa vezi articolul lui Dee si acolo explica pe larg cum se fac bulinutele 🙂
      pupici

  6. Ella zice:

    Cât sunt de drăguțeee! Îmi place!
    Și nuanțele ojelor alese sunt superbe.
    Pupici :*

Lasă un răspuns

