Prima mea comanda Karla.ro

Buna frumoaselor,

Intotdeauna mi-au placut rochiile rosii, insa am avut mereu o retinere in a-mi cumpara una.Nu ma intrebati de ce, pentru ca nu as stii sa dau un raspuns in acest sens….

In ultimul timp, gusturile mele vestimentare(cel putin in alegerea culorilor) s-au schimbat.Inainte, intr-un magazin, unde erau hainele negre,hop si eu!!! Daaar, mi-am spus:GATA! asa nu se mai poate…Am inceput sa iau masuri si alegerea rochiei pe care o veti vedea mai jos,face parte din aceste noi schimbari.

Stiam de site-ul Karla.ro de mult timp si mereu mi-am propus sa comad de la ei  de pe site,insa recunosc, ca mi-a fost frica: daca produsul nu este la fel ca in prezentarea de pe site,daca marimea nu se potriveste…

Intr-o zi mi-am facut curaj si mi-am spus”fie ce-o fi”,asta e’!

Am profitat de o reducere inainte de 8 martie si am comandat o rochita din dantela rosie.Am ramas uimita de calitatea rochitei si de faptul ca marimea se potriveste. 🙂

Pe site rochia arata asa:

elianaAm dat comanda intr-o vineri, iar saptamana urmatoare marti primeam coletul.Iar in realitate rochia arata asa:

DSC_0059DSC_0060DSC_0065Am preferat sa fac nod cordonului de satin negru din talie…Fundita parca prea ma facea de 15 anisori :)))

Per total sunt foarte multumita atat de calitatea rochiei cat si serviciile celor de la Karla.ro .

Ce spuneti, va place rochita mea? Voi ati comandat de pe acest site? Eu am mai pus ochii pe cateva produse(rochii in special) insa incerc ca lunile acestea sa fiu mai cumpatata. 🙂

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în OOTD, shopping și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Prima mea comanda Karla.ro

  1. Ioana zice:

    Si eu cunosteam siteul asta, de la colegele de serviciu. Una din fete chiar rochia asta si-a luat-o, si intr-adevar, arata bine. Ma tenteaza si pe mine produsele, dar parca as dori sa vad mai multe poze inainte de a comanda. Stiu de alta fata ca si-a comandat o rochie si arata cam ciudat, era cu umerii foarte lasati, asa ca a returnat-o. cred ca depinde de noroc 🙂

  2. Dee zice:

    Esti o frumoasa iar rochia iti sta excelent. ❤
    Imi place tare, tare mult.
    Sa o porti cu placere in continuare.
    Pupici

  3. Cristina Popescu zice:

    Foarte frumoasa rochia, sa o porti cu drag.

  4. Ce nunata frumoasa de rosu. Te prinde bine. :*

  5. mihaela zice:

    Nu stiu cum isi onoreaza acum comenzile, insa acest site a tras multe tepe prin care nu a restituit valoarea coletelor returnate. Mie mi-au trimis mai mult o carpa in loc de palton, am facut reclamatie, a ajuns pe mana politiei si intr-un final mi-a scris proprietarul sa fac retur ca imi va returna valoarea. Fix in perioada aia am primit un mesaj pe fb de la o alta patita si nu am mai vrut sa mai pierd inca 20 de lei pentru curierat si sa nu-mi vad si banii inapoi…

    Rochia e frumoasa sa o porti cu placere.
    Eu nu mai am incredere sa comand in veci de la ei.

  6. Ella zice:

    Foarte frumoasă rochița și îți vine foarte bine. Nuanța e superbă!
    Să o porți cu plăcere!
    Pupici :*

  7. Ana ♥ zice:

    Foarte frumoasa rochia. Sa o porti cu drag !
    Pupici

  8. e tare draguta rochia. 🙂
    Sa o porti cu placere
    pupici!

  9. Ral Diaconescu zice:

    E foarte frumoasa rochita. Te prinde culoarea fff bine :*:*:*

  10. deeamilady zice:

    Nu am comandat niciodata de pe acest site, dar o sa trag si eu cu ochiul sa vad ce produse au :d
    Imi place rochita

  11. dana zice:

    Am patit acelasi lucru, ca si Mihaela. Nu trimit banii nici macar pe produsele returnate. Eu o sa merg la ei , la sediu, si o sa chem politia acolo, poate asa imi recuperez banii.

Lasă un răspuns

