NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Au trecut deja cele doua saptamani de la ultima noastra colaborare,asa ca este timpul pentru o noua manichiura imbulinata… 🙂  Fetele mele Dee si Alexantza sunt si ele pregatite cu manichiuri deosebit de imbulinate, create special pentru voi.

De aceasta data, ca sa fiu in rezonanta cu vremea de afara( care e cam ciudatica pentru perioada asta) am ales ca pe unghiute sa port o nuanta de bleu pastel.Nu am facut o manichiura elaborata,pur si simplu am lasat „unealta de tortura” sa-si faca datoria…

Si iata ce a iesit:

DSC_0050DSC_0049DSC_0056Hmm, nu pot spune ca sunt 100 % multumita de rezultat, mi-a cam lipsit inspiratia dar asta e…Sper sa va placa.

Zic sa le vizitam pe fetele mele frumoase, sa vedem si manichiurile lor!

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD, Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Dee zice:

    Draga mea, iti spun sincer ca-mi place foarte mult manichiura ta.
    Arata ca un cer pregatit de o ploiaie „mocaneasca”. ;))
    Pupici, scumpi.

  2. mihaela zice:

    Da, exact ca niste picaturi de ploaie, imi place foarte mult!

  3. Ana ♥ zice:

    Frumoasa manichiura ! Ma duce cu gandul la vara 🙂 Afara ploua 😦
    Pupici

  4. Miha Ella zice:

    Este foarte frumoasă manichiura ta. Îmi place mult culoarea folosită ca bază!
    Pupici :*

  5. Alexantza zice:

    Ce frumoasa e oja Moyra! ❤
    Imi place foarte mult manichiura ta, sa stii! 😀
    Pupici, draga mea! :*

  6. gluecod zice:

    Si mie imi place manichiura ta ! Bleul pastel e minunat si bulinutele au iesit bine, asa ca nu vad de ce nu ai fi multumita!

  7. Ral Diaconescu zice:

    Foarte draguta combinatia 🙂
    love it
    kiss

Lasă un răspuns

