NOTD:Rimmel Space Dust

Buna frumoaselor,

De ceva timp vreau sa va arat aceasta oja si sa va spun si parerea mea despre ea…

Esti prima oja de acest fel pe care o detin( nu stiu daca pot sa o cataloghez drept sand) sa-i spunem texturata.

Este numarul 005 Total Eclipse si a fost dragoste la prima vedere intre mine si sticluta buclucasa 🙂 Este o combinatie intre teal si negru.Superba!

Se aplica cu usurinta pe unghii datorita pensulei late si se usuca relativ repede.Chiar am fost uimita sa vad ca aproape imediat s-a uscat.Eu am aplicat oja in doua straturi, arata ciudatel intr-un singur strat.

DSC_1050DSC_1048DSC_1049

Efectul pe care il da manichiurii este intr-adevar wow insa am constatat ca aceasta oja are un mare minus….Dupa numai o zi parca paleste pe unghii,pare decolorata si arata ciudat.Nu stiu daca  numai mie mi s-a intamplat acest lucru si daca asa se comporta orice oja texturata. Nu am intrat in contact cu produse agresive de curatat,pur si simplu am avut aceeasi rutina zilnica…Am sa-mi achizitionez si alte oje texturate de la alte firme numai sa vad cum se comporta fiecare in parte.

Nu am intampinat dificultate in inlaturarea ojei de pe unghii deoarece am folosit metoda foliei de aluminiu.

Per total daca ar fi sa-i acord o nota acestei oje aceasta ar fi : 6/10. Este parerea mea personala si este influentata de rezistenta minima pe care o are.

Voi ati folosit aceasta oja? Ce parere v-a lasat?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în NOTD și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la NOTD:Rimmel Space Dust

  1. o am si eu si o iubesc. eu nu m-am confruntat cu problema mentionata de tine. ba mai mult, mi se pare ca Eclipse rezista eroic pe unghiile mele – in jur de 5 zile fara cea mai mica urma de deterioare, in situatia in care restul ojelor din colectia mea incep sa sara dupa 2-3 zile (mie nu-mi rezista oja mult pe unghii)

    in schimb, mie mi se pare crima la momentul stersului 😛 (ce-i drept, nici nu ma complic cu staniol. sunt mai masochista) 😛

    • Alexia zice:

      Ma bucur sa aud ca la tine rezista pe unghii…Nu stiu ce sa mai cred.
      Trebuie sa incerci neaparat metoda staniolului….Stai cu gherutele in repaos cam mult insa merita decat sa-ti blestemi zilele incercand sa stergi oja de pe unghii :))))
      pupici dulci,Moni!

  2. Dee zice:

    Ah ce frumoasa e!
    din pacate, ojele de la Rimmel nu prea rezista…
    Pupci draga mea.

  3. Ana ♥ zice:

    Frumoasa culoarea ! La mine ojele Rimmel rezista 2-3 zile 🙂

  4. Macy zice:

    Foarte frumoasa culoarea ojei 🙂

  5. Miha Ella zice:

    Foarte frumoasă! Păcat de rezistență. 😦
    De la Rimmel London nu am încercat încă texturate, dar intenționez să-mi iau și eu una.. sunt curioasă dacă se comportă la fel. Mie texturatele de la Golden Rose îmi rezistă eroic pe unghii, cam 5 zile fără probleme.. în condițiile în care o ojă normală mai mult de 3 zile nu prea-mi rezistă (inclusiv cele Rimmel normale). 😀
    Pupici :*

  6. Alina Dina zice:

    Pacat ca nu rezista, e prea frumoasa ♥

  7. Andra Kat zice:

    Eu ador oja asta ! ❤
    e superba, la mine insa a rezistat fara probleme

  8. Koble Kinga zice:

    Am si eu oja asta, insa ma asteptam la alta nuanta cand am cumparat-o. In sticluta parea mai verde decat arata pe unghii. Mi se pare prea inchisa. Am texturate de la mai toate firmele posibile si sincer rezista toate eroic. Mai ales Opi 🙂

  9. Ral Diaconescu zice:

    Eu am 2 oje liquid sand: opi „tiffany case” care mi se pare cea mai minunata oja din toata colectia mea si opi „pussy galore”. Amandoua rezista foarte bine pe unghiile mele. Si amandoua se curata extrem de greu :)))
    Insa am o prietena careia nu i-a rezistat mai mult de o zi pe unghiute 😦
    Intentionez sa-mi mai iau un liquid sand negru si unul rosu 🙂

Lasă un răspuns

