NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

Buna frumoaselor,

Fara exceptie si azi aveti parte de portia de bulinute! 🙂 Rezistam eroic de mai bine de un an si eu cat si fetele mele frumoase Dee si Alexantza, si bilunar va aratam cate o manichiura imbulinata.

Ei bine, daca la ultima imbulinare  a iesit o manichiura organizata, de aceasta data am sa va prezinta o manichiura putin haotica sau mai bine zis Crazy Dots….Recunosc ca manichiura e mai incarcata insa imi place la nebunie cum arata pe unghiute! Hi-hi-hi!!

Si iata despre ce e vorba:

DSC_0037DSC_0048

DSC_0039

Ei ce parere aveti? Va plac bulinutele mele?

Zic sa aruncam o privire si la fete sa vedem si minunatiile lor!

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata!Colab :)

  1. Miha Ella zice:

    Nu mi se par prea încărcate, arată super!
    Pupici :*

  2. Dee zice:

    Draga mea …manichiura ta arata excelent!
    Cred ca e preferata mea.:D
    Pupici, scumpi!

  3. Miu Miu zice:

    Sunt foarte furmoase. Si ale Dianei imi plac.

    Te pup

    http://miu-miu.ro/

  4. Koble Kinga zice:

    Foarte foarte reusite! Imi place ft mult ce culoare ai ales ca si baza, iar portocaliul acela aprins schimba tot look-ul! :*

  5. Ral Diaconescu zice:

    nebunie ce e pe unghiutele tale ❤

Lasă un răspuns

