NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Stiti deja ca azi e zi special rezervata bulinutelor! Si cum noi nu va dezamagim,adica eu si frumoasele mele Dee si Alexantza va vom prezenta asa cum v-am obisnuit o manichiura imbulinata. 🙂

Pentru azi am vrut o manichiura nude cu bulinute iar ce a iesit puteti vedea mai jos.Recunosc ca se putea si mai bine decat atat,insa per total zic ca manichiura este acceptabila.

Si iata despre ce e vorba:

DSC_0010DSC_0017DSC_0015

Observati ca in ultimul timp prefer oja pastelata pe unghii.Cred ca e un semn ca m-am cam saturat de vremea asta urata.Abia astept sa vina vara! 🙂

Zic sa trecem si pe la fete, sa vedem ce minunatii ne-au pregatit pentru azi.

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    Zici ca ne-am inteles. ;))
    Si eu le-am aliniat asa, cumintele. ;))
    Mie-mi place tare mult manichiura ta.
    Pupici, draga mea.

  2. Ral Diaconescu zice:

    Ah….de-ar veni mai repede caldura….as purta si eu numai pastelate pe unghiute 🙂
    Lovely nails sweetie :*

  3. Miha Ella zice:

    Foarte frumoasă manichiura!
    Îmi place combinația de culori și cum le-ai aranjat. 😀
    Pupici :*

  4. Alexantza zice:

    Woooa, ce dragute sunt! De minune ti-au iesit, sa stii!
    Sunt dulci si frumoase.
    Te pupacesc cu drag, scumpa mea! :*:*

  5. ioa zice:

    Bulinele dragalasele 🙂 imi place modelul tau si ideea voastra cu vinerea bulinelor.
    Am si eu cateva modele imbulinate asa ca poate va ajuta atunci cand ramaneti fara inspiratie :*

  6. Arata foarte girly si jucaus! Te astept si pe la mine daca iti face placere, daca vrei, ne putem urmari reciproc. let me know.

    http://the-may-day.blogspot.ro/

Lasă un răspuns

