Review: Victoria’s Secret Body Lotions

Buna frumoaselor,

Azi m-am gandit sa va povestesc cate putin despre doua lotiuni de corp extraordinare pe care le-am primit de ziua mea de la o foarte buna prietena.Iti multumesc draga mea pentru acest super cadou! 🙂

Dupa cum v-ati dat seama si din titlu este vorba de celebrele lotiuni de corp de la Victoria’s Secret.

Am chitait ca un copil in momentul in care le-am vazut, pentru ca de mult voiam sa le incerc auzind  numai de bine despre aceste lotiuni 🙂

De fel sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de lotiuni de corp si intotdeauna inclin catre cele care au miros predominant fructat.Ei bine, nici nu va puteti inchipui cat de Dumnezeieste(daca imi permiteti sa spun asa) miros aceste creme!!!

Ambele lotiuni au ambalaje care arata extraordinar,foarte girly, cantitate mai mult decat suficienta, 250 ml iar sistemul de dozare este perfect: nu ai cum sa faci risipa de produs din cauza capacului flip-top.

Ca si textura este asa cum ar trebui sa fie o lotiune de corp, nici prea apoasa si nici prea densa.Este super hidratanta iar eu chiar am nevoie de astfel de creme.

Iar acum sa le luam pe rand:

Candied Violet & watery Honeysuckle

DSC_1036

Flirty.Addictive.Perfectly sugar-kissed.

Miros extraordinar,floral si dulceag (mie personal mi se pare ca miroase a vata de zahar)  🙂

In descrierea oficiala spune ca ar contine Aloe, Ovaz si extract din samburi de struguri.

Midnight Exotics- Forbidden Vanilla(vanilla noir &velvet teakwood)

DSC_1037

Dintre ambele lotiuni aceasta este preferata mea! In general cam fug de mirosul vanilat pentru ca de cele mai multe ori mi se pare gretos.Dar nu este cazul acestei lotiuni!Miroase intr-adevar puternic, atat de puternic incat daca ma dau seara cu lotiune, a doua zi pielea mea miroase la fel de predominant a vanilie.Este foarte persistent!

Contine aceleasi ingrediente ca cea de mai sus, insa mai pluseaza cu Vitamina E antioxidanta si Vitamina C.

Mai jos puteti vedea consistenta lotiunilor:

DSC_1038

Nu am mai intalnit parfumuri atat de predominante in lotiunile de corp, pana acum.Doar unturile de corp de la The Body Shop ar putea sa intre in competitie cu cele de la VS.

Din pacate la noi se gasesc  foarte greu, singurul site de care am cunostiinta ca ar comercializa asa ceva  este Cosmetic-Style.  Daca v-am facut pofta va spun doar spor la cumparaturi. 🙂

Voi ati incercat lotiuni de la Victoria’s Secret? Ce parere aveti despre aceste produse?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Review, Victoria's Secret și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Review: Victoria’s Secret Body Lotions

  1. Ral Diaconescu zice:

    Aaaaaa…vreau si euuuuuuuuuuuuu :))))))

  2. tocmai astept si eu o crema vs :). de abia astept sa ajunga :).

  3. Dee zice:

    Nu le-am incercat pana acum dar sunt pe wishlist. 🙂
    Pupici , draga mea.

  4. lucia zice:

    Am vrut sa incerc si lotiunea de corp si gelul de dus, dar deocamdata am incercat doar 2 unturi de corp. Sunt super.

Lasă un răspuns

