NOTD:Kind of Radiant orchid :)

Buna frumoaselor,

Ei bine, daca ieri va vorbeam despre culoarea anului 2014 Radiant Orchid, m-am gandit sa va arat o manichiura purtata recent, care aduce cat de cat cu vestita culoare.

V-am spus ca in ultima vreme mi s-a pus pata pe aceasta culoare si derivatele ei: mov,fucsia s.a.m.d

In aceasta manichiura am vrut sa pun mai mult accentul pe glitter-ul de la Farmec.Este foarte calitativ avand in vedere pretul de nimic ~ 9 Lei. Se aplica ok si nu am intampinat greutati in indepartarea lui de pe unghii folosind metoda foliei de aluminiu.

Si iata si manichiura mea:

DSC_0969DSC_0966DSC_0964

Sper sa va placa manichiura mea cu sclipuci :)))

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…..

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în NOTD și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la NOTD:Kind of Radiant orchid :)

  1. Dee zice:

    E foarte frumoasa nuanta pe care o porti. ❤
    Pupici, draga mea.

  2. Camy Gaby zice:

    Si mie imi place mult culoarea! ❤

  3. Ral Diaconescu zice:

    Radiant orchid am si eu pe unghiute acum…o nuanta frumoasa tot de la Farmec 🙂

Lasă un răspuns

