Culoarea anului 2014:Radiant Orchid

2014-radiant-orchid

Buna frumoaselor,

Cred ca nu mai e secret si toata lumea stie care e culoarea acestui an. Din descrierea celor de la Pantone, cei care in fiecare an dau tonul si intr-un fel ne dicteaza culoarea predominanta a anului, aflam urmatoarele : „Radiant Orchid da incredere si caldura magica ce intriga ochiul si aprinde imaginatia.Emana bucurie,dragoste si sanatate!” Nici nu o puteau spune mai bine dupa parerea mea.

Ador combinatia aceasta de mov,fucsia, lila si abia astept sa apara si la noi in magazine noile colectii cu aceasta culoare vedeta.

Pana atunci tin sa va arat ce produse mi-au facut mie cu ochiul :  🙂

7  8

2 6

5 14

13 3

1223

Si cum nu puteam in niciun caz sa omit produsele beauty, mai jos veti gasi o selectie cu acestea:

1  15

16 18

19 10

1124

17 20

21 22

imagine noua Presimt ca vom avea o primavara si vara pline de culoare! Eu una, deja am inceput sa dezvolt o mica obsesie pentru aceasta culoare si daca in postarile mele viitoare veti observa prea mult din aceasta culoare, va rog sa ma trageti frumos de maneca! 🙂

Sper ca aceasta postare sa va fie de folos chiar daca e publicata destul de tarziu fata de alte fete. Si mai stiu sigur ca v-ati indragostit de cel putin un produs din toate pe care le-ati vazut, nu-i asa?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…..

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Best of..., Sfaturi utile, Trends și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Culoarea anului 2014:Radiant Orchid

  1. Dee zice:

    Trebuie sa caut si eu cel putin o oja in aceasta nuanta.
    E o adevarata nebunie cu radiant orchid. ;))
    Pupici draga mea.

  2. Ral Diaconescu zice:

    Imi place culoarea asta de mor. Verdele smarald nu m-a dat pe spate :))
    kiss

Lasă un răspuns

