NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Dupa cum bine stiti  Vinerea Imbulinata strikes again! Impreuna cu fetele mele dragi Dee  si Alexantza, va oferim bilunar o explozie de buline si incercam sa va binedispunem.Iar noua ne place din ce in ce mai mult acest lucru.

Pentru imbulinarea de azi, m-am gandit la culoare, cel putin la o culoare care mie imi place enorm si ma binedispune(am nevoie ,mai ales ca vremea a inceput sa o ia razna). Asa ca vrand sa ii fac in ciuda iernii am realizat o manichiura colorata si draguta.

Iata ce a iesit:

DSC_0979DSC_0985DSC_0989

Imi place la nebunie rezultatul final. 🙂 Voua?

Spun sa mergem fuguta si la fetele mele dragi si sa vedem ce au pregatit si ele pentru azi. Un sfarsit de saptamana minunat sa aveti!

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    Dintre toate imbulinarile, aceasta e preferata mea!
    Ti-a iesit excelent! ❤
    Pupici draga mea.

  2. alexantza zice:

    E tare frumoasa imbulinarea ta, imi place foarte mult, scumpa mea! 😀
    Voi ati folosit roz-roz, eu am folosit roz soft. :))
    Pupici dulci!:*

  3. Miu Miu zice:

    Ce dulci sunt, parca ar fi bombonele 😀

    Te pup.
    shoeper-women.blogspot.ro

  4. butan ioana zice:

    Nicee:-) ne mai incalzim si noi

  5. Ral Diaconescu zice:

    Ce de roz la colaborarea asta 😀
    Foarte faine :*

Lasă un răspuns

