Review:Gel exfoliant Elmiplant

Buna frumoaselor,

Azi am sa va vorbesc despre gelul de curatare  de la Elmiplant.

Cele care ma citesc de mai mult timp stiu ca am o slabiciune pentru produsele romanesti, asa ca de fiecare data cand am ocazia mai testez cate un produs.

Am cumparat gelul exfoliant din curiozitate, cucerita fiind de mirosul lui.Nu ma pot abtine, trebuie neaparat sa miros produsul pe care urmeaza sa-l achizitionez si recunosc ca acest lucru este un factor decisiv in alegerile mele.

Si iata si „Vinovatul” :  🙂

DSC_0006

DSC_0036

Formula sa este densa, transparenta si contine mici particule abrazive destul de fine, ceea ce permite folosirea sa zilnica. Sincera sa fiu, eu il folosesc o data la doua zile, mi se pare cam ciudat sa-mi chinui pielea zilnic.

Ambalajul este din plastic rezistent iar gramajul sau este de 150 ml.Termen de valabilitate 12 luni de la deschiderea ambalajului.

Descrierea oficiala: Acest gel special formulat cu ingrediente active naturale,exfoliaza si purifica tenul.Micro-particulele naturale de bambus curata tenul la suprafata ,indepartand eficient celulele moarte,sebumul si impuritatile care astupa porii.Extractul de lemongrass,cunoscut pentru proprietatile sale antiseptice,stimuleaza si revigoreaza tenul,lasandu-l proaspat si tonifiat.

Rezultate dovedite clinic:Punctele negre sunt eliminate,pielea este mai neteda si mai curata,fiind in acelasi timp protejata impotriva deshidratarii.

 Parerea mea:De obicei il folosesc dimineata, dupa ce in prealabil m-am spalat  cu un sapun lichid.Imi place la nebunie senzatia de curatenie si catifelare pe care le simt la final.Particulele abrazive sunt foarte fine,nu imi irita pielea,tocmai de aceea tind sa cred ca acest gel poate fi folosit fara nici o problema zilnic.

Parfumul, v-am spus deja, m-a cucerit din prima, miroase foarte placut si fresh.

In privinta punctelor negre ce va pot spune? Nu prea detin asa ceva,insa va pot spune cu convingere ca inlatura temeinic sebumul si alte impuritati.

Pe mine m-a cucerit iremediabil.Palaria jos, Elmiplant !

Din pacate nu stiu sa va spun pretul, am uitat ca de obicei, insa nu cred ca poate costa mai mult de 15-20 lei.

Voi l-ati incercat? Ce parere v-a lasat?

Astept comentariile voastre si pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Elmiplant, Review și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Review:Gel exfoliant Elmiplant

  1. Dee zice:

    Nu l-am incercat dar sunt tentata, normal. ;))
    Elmiplant are produse foarte bune. 🙂
    Pupici

  2. Ral Diaconescu zice:

    of…trebuie neaparat sa introduc si eu in rutina mea zilnica un produs de curatare abraziv. tenul meu a luat-o razna de ceva vreme…si nu stiu ce sa-i mai fac :((

  3. Camy Gaby zice:

    Eu de mult vreau sa il incerc. Cred ca review-ul tau este imboldul de care aveam nevoie. 🙂
    In general imi plac produsele de la Elmiplant. Mi se par foarte bune pentru pretul pe care il au.
    Folosesc de la ei crema de maini, lapte de corp si CC cream si sunt foarte multumita de ele.

  4. liv-love-life zice:

    Folosesc cu incredere produse de la Elmiplant,imi plac si imi cumpar mereu ceva de la ei.

Lasă un răspuns

