NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

Buna frumoaselor,

Un nou an,noi imbulinari!Credeati ca scapati asa usor de noi? 🙂 Ne-am propus,atat eu cat si minunatele mele fete, Dee si Alexantza sa va imbulinam si in acest an. Asa ca noi provocari ne asteapta!

Pentru imbulinarea de azi am ales sa merg pe ceva simplu, si anume o combinatie intre doua din culorile mele preferate: mov si lila.Modelul este deasemenea simplu,m-am gandit ca este mai ok asa plus ca arata bine in poze.Sooo, per total sunt multumita de ceea ce a iesit.

Si iata si despre ce este vorba:

DSC_0973DSC_0978

Ce spuneti? Va place?

Spun sa dam fuguta si pe la fete sa vedem si operele lor!

Ahh, nu uitati de giveaway-ul pe care l-am pregatit pentru voi cu ocazia implinirii celor doi anisori.Eu zic ca premiile sunt tentante. 🙂

Astept comentariile voastre si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Colaborari, NOTD și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la NOTD:Vinerea imbulinata! Colab :)

  1. Dee zice:

    Ce simpatice sunt! ❤
    Mi-ai facut pofta de mov. ;))
    Pupici

  2. Ral Diaconescu zice:

    Ce simpatica e oja lila 🙂 puup

  3. Camy Gaby zice:

    Love it! 😀 oja mov de la ce firma e? tot rimmel?

Lasă un răspuns

