Primele ganduri pe 2014 si doi ani de blogging! :)

Buna frumoaselor,

In primul rand doresc sa va urez „La multi ani!” pe 2014 si sper ca anul ce tocmai a debutat  sa va aduca spor,sanatate si fericire!

Pentru mine anul 2013 a fost un an cu bune si cu rele,un an in care am realizat ca intotdeauna cel mai important lucru este familia, a fost anul in care mi-am indeplinit una dintre cele mai arzatoare dorinte,aceea de a imbraca rochia de mireasa,un an in care am realizat ce inseamna prietenia ….A fost un an care a trecut exagerat de repede,un an in care am realizat ce inseamna un cuvant rostit la momentul potrivit,un zambet si o bataie pe umar-hai ca se poate, nu-ti pierde speranta, va fi bine!-.

De aceea sper ca acest an sa fie mai bun din toate punctele de vedere, mai ales ca si pentru acest an am planuri mari! 🙂 In primul rand vreau sa pot sa-mi organizez timpul in asa fel incat sa pot scrie mai mult pe blog.Este deocamdata prima mea dorinta pe care o impartasesc cu voi.

Iar acum asa cum ati vazut din titlu, vreau sa va anunt ca exact astazi se implinesc doi ani de cand timid,am scris primul meu articol.

2 ani

Au trecut repede,au fost frumosi,o experienta pe care nu o regret nici o clipa!Doi ani in care am inteles ce putere au cateva cuvinte scrise,doi ani in care mi-am facut prietene pe viata(stiu ele cine sunt 😉 ) si tin din tot sufletul sa le multumesc  pentru faptul ca imi sunt mereu aproape,pe scurt doi ani in care am impartasit o particica din viata mea cu voi!

Voua cititoarelor mele, vreau sa va multumesc ca ma cititi si ma acceptati exact asa cum sunt, si  vreau sa va spun ca sunt extrem de fericita in momentul cand public un articol si vad ca este bine primit de voi si ne impartasim gandurile si experientele 🙂

In curand am sa dau drumul si la un giveaway ca semn de multumire catre voi!

Asa ca deocamdata astept comentariile voastre,de ce nu, poate aveti sugestii despre imbunatatirea blogului, si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Ramble, Rezolutie, Urari și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Primele ganduri pe 2014 si doi ani de blogging! :)

  1. Ral Diaconescu zice:

    La multi ani scumpa :*

  2. La multi ani de blogging si de postari la fel de frumoase.
    Sper ca acest nou an sa iti aduca tot ce iti doresti dar mai ales multa sanatate si rabdare dar si forta de munca.. 🙂
    te pupic!

  3. Macnetize zice:

    La mulți ani, cu drag! Să ai un an minunat!

  4. Dee zice:

    La multi ani draga mea!
    Sa ai parte de un an plin de realizari si zambete!
    In al doilea rand …. La multi ani – Beauty by Alexia!
    Sa ai multa inspiratie si sa fii mereu alaturi de noi!
    Pupici scumpa mea!

  5. Cristina Popescu zice:

    La multi ani! Multa inspiratie si cat mai multe postari cu care sa ne incanti!

  6. Bianca Roxana Anitei zice:

    La multi ani!!!

Lasă un răspuns

